$|Nivea onder de douche + kortingscode

1

Bodylotion smeren, pff het blijft een issue, bekend? Ik zal vast niet de enige zijn die met grote regelmaat mijzelf vergeet in te smeren met een lekker bodylotion of body butter. Je huid voeden na het douchen is erg belangrijk. Na warme water droogt de huid namelijk gedeeltelijk uit. De huid daarna weer lekker hydrateren is dus van groot belang. Dit zorgt ervoor dat de huid zijn elasticiteit en conditie behoud. Ik vergeet vaak bodylotion omdat ik me na het douche weer vaak snel wil aankleden in verband met de kou. Om me eerst in te smeren met bodylotion en daarna vervolgens nog 5 tot 10 minuten naakt door het huis te wandelen omdat het goedje moet opdrogen, daar heb ik nou net geen geduld voor. Nivea onder de douche moet de uitkomst bieden, is dat zo?

2 3

Nivea moest dit probleem met bodylotion vast ook gezien hebben en heeft daarom een mooie innovatie gedaan, het uitbrengen van een bodylotion die je onder de douche kunt gebruiken. Je brengt zoals gewoonlijk eerst je douchegel aan, spoelt deze af en daarna breng je op de natte huid de body lotion aan, laat je hem even intrekken en spoel je hem weer af. Voilá en klaar, afdrogen en aankleden maar. Geen gedoe met intrekken en opdrogen.

4

Nivea  heeft diverse varianten van onder de douche. De blauwe fles die ik heb is voor de droge huid, zo heb je er ook één met zeemineralen (witte flacon) voor de normale huid, één met honing, één met cacao en één after sun lotion voor onder de douche.

5

De tube bevat 250 ml product, aardig wat waar je wel even mee doet.

6

Gebruiksaanwijzing + een let op! Dat had vaseline met de spray en go ook mogen doen, ik denk dat daar het gevaar misschien nog wel erger is. 7

De ingrediënten. Ik heb het grotendeel van de ingrediënten onderzocht en het ziet er goed uit. Alleen over het tweede ingrediënt (Cera Microcristallina) ben ik niet zo te spreken. Dit is een minerale olie die niet door de huid wordt opgenomen, dit stofje sluit de huid steeds af waardoor hij niet meer kan ademen. Wat er bij sommige mensen ook optreed is een paraffineverslaving, welbekend van de labello. Dit is een verslaving van de huid die steeds uitdroogt door de stof en dus steeds weer het middel opnieuw aangebracht wil hebben om uitdroging tegen te gaan. Persoonlijk heb ik hier niet vaak last van, alleen wanneer er in een bodylotion of douchegel nog meer slechte ingrediënten zitten, maar bij deze body lotion is dat niet het geval en reageert mijn huid er dus goed op.

8

Het zit in een knijptube wat ik persoonlijk altijd prettig en hygiënisch vind werken. 9

De consistentie van de bodylotion is aangenaam. Niet te dik en niet te dun.

10

Ook ruikt de body lotion erg lekker. Geen sterkte geur, maar lekker subtiel en fris.

11

De body lotion uitgesmeerd. 12

En na afspoelen is dit het resultaat. 13

De body lotion laat een lekker zacht laagje achter. Je huid voelt dus lekker zacht maar niet vettig aan. De substantie trekt bij mij goed in en laat geen restjes achter. Mijn vriend heeft het ook uitgeprobeerd en hij heeft een vette huid, bij hem trok het een stuk moeilijker in. Deze blauwe flacon is voor de droge huid en dat is ook wel te merken. Hij hydrateert de vettere huid veel te veel waardoor de huid het niet op kan nemen. Voor een vettige huid kun je beter de witte flacon voor een normale huid gebruiken.

Ik vind het concept ideaal en ik ben erg blij dat ik deze flacon mocht uitproberen van deze online drogist. Ik mocht niet alleen dit product testen, ook kreeg ik een hele fijne kortingscode voor jullie! Super fijn toch! Met de korting DRHOOG14 krijg je tot het einde van het jaar 25% korting op de Dr van der Hoog producten op hun website! Je weet hoe dol ik ben op onder andere de maskers van Dr van der Hoog, die zijn al vaak langsgekomen in de Mask Monday. Daarnaast heb ik ook een tijdje de dagcrème gebruikt van Dr v/d Hoog die ik ook prima vond werken.

Bestel jij vaak verzorgingsproducten online?

13 gedachten over “$|Nivea onder de douche + kortingscode”

  1. Nee dit soort nieuwe producten is niet aan mij besteed. Ik vind het heerlijk om mij elke ochtend in te smeren met een body butter/crème. Daar kan wat mij betreft niks tegen op! Elke dag een andere…zoooo heerlijk. Dus ik sla deze over 😉 Xx Ps top review.

  2. Leuk om dit artikel te lezen, zelf ben ik de witte variant hiervan momenteel aan het testen….Soms bestel ik verzorgingsproducten online, maar ik ga even graag eventjes naar de winkel om ze aan te schaffen….

  3. haha inderdaad het door huis rennen omdat je bodylotion niet goed intrekt grml. dit lijkt me echt een heeeel fijn product! hoe is je huid na een paar dagen wanneer je het niet dagelijks zou gebruiken?

Geef een reactie

