Waxmelts geurblokjes.

1

Een tijdje geleden kreeg ik van bloggersvriendin Mandy Bos een lief pakketje met daarin onder andere een paar waxmelts. Ik was hier nog niet bekend mee, maar had er al wel wat van gehoord. Eerst was ik er nog wat sceptisch over, ik dacht dat het weer een product was waarvan na een paar minuten de geur weer zou vervliegen. Ik kreeg van Mandy onder andere aromatherapy passion. Deze rook erg lekker en dus legde ik hem op de brander. En toen gebeurde het! Ik was hooked! Iedere dag stond de geur aan en ik was verslaafd aan de geur. Zo verslaafd dat de geur opraakte en ik natuurlijk een bestelling moest plaatsen! Vandaag laat ik je mijn bestelling zien en deel ik mijn ervaring over waxmelts.

2

De waxmelts koste 0,60 cent per stuk. Geen geld vind ik zelf en dus bestelde ik er 10. Ik kreeg bij mijn bestelling Portly Plum cadeau. Dit vond ik dan ook erg aardig.

3 4

Het bestellen bij waxmelts gaat erg gemakkelijk. Je klinkt aan welk product je wilt en vult in hoeveel je ervan wilt. Aan het einde kun je afrekenen op diverse manieren. Ik koos ervoor om het geld over te maken naar waxmelts zelf. Hierdoor duurt het iets langer voordat ze het geld binnen hebben en ik de bestelling ontvangen heb. Als nog had ik binnen 3 dagen de bestelling binnen. Wat mij direct op viel was dat ik meer verzendkosten heb betaald dan dat er op het pakketje zit, dit vond ik ergens wel jammer. Daarom was ik ook blij dat er een waxmelt als cadeautje bij zat, dat compenseerde het een beetje.

5

Tijdens het bestellen van de waxmelts heb ik ook gekeken naar de reviews die erbij staan, dat vind ik persoonlijk erg prettig. Op die manier weet je wat andere mensen van de geur vinden en of ze hem je aanraden of niet. Sommige geuren ruiken bijvoorbeeld minder lang en dat weer je dan ook van te voren voordat je die geur besteld. 6

Ik ging natuurlijk voor de aromatherapy passion en besloot er direct twee van te kopen. Ik ben dol op aromatherapy geuren en dus kocht ik ook aromatherapy relax. Relaxation leek me ook een lekkere ontspannende geur en dus kocht ik er daar ook twee van.

7

Verder bestelde ik ook nog wat andere geuren. Lekkere frisse geuren zoals eat it raw, out on a limb en lime. En nu met het herfstige weer leek mij boudoir wel erg lekker. Dit is meer een warme kanaal achtige geur.

8

De waxmelts zitten verpakt in een plastic potje wat makkelijk te openen is. Ook de waxmelt zelf gaat gemakkelijk uit de verpakking. Mocht je een blok nu te veel vinden voor één keer, dan kun je ze heel gemakkelijk ook door tweeën of vieren breken.

9

Één blokje gaat trouwens erg lang mee. Ik heb de brander erg vaak aanstaan en ik denk dat één blokje toch zeker wel 24 uur. De Aromatherapy Passion geur in ieder geval wel. Die blijft heel lang geuren! Pas na 20 uur ruik je hem minder tot niet meer. Dit is alleen per geur verschillend.  Relaxation had ik namelijk ook getest en daar gaat de geur wel wat minder lang van mee, maar als nog zeker wel 10 uur.

11

Het werkt hartstikke simpel en ik denk dat iedereen dit ook wel kent. Je hebt een brander nodig waar je ook geurdruppels in kunt doen, maar in plaats daarvan leg je een blokje erin.

13

En vervolgens smelt het blokje en houd je een heerlijke geur eraan over. De geur is bij mij persoonlijk door het hele huis te ruiken. Ik woon in een appartementje van 60m2. Nu is het misschien niet overal even goed te ruiken, maar zeker in het grootste gedeelte van het huis.

Van waxblokjes was ik eigenlijk nooit fan eerst, je deed een blokje boven de brander, het rook misschien 1 tot 2 uurtjes een heel klein beetje en vervolgens zat je met de wax in de brander. Ik gebruikte daarom vaker druppels, maar ook die geur vervliegt snel. Ik vind dit dus echt een enorme uitkomst en ben er ontzettend tevreden over!

Ik ben echt enorm blij met mijn bestelling en de geuren. Ik zag ook al weer op de site dat ze nieuwe lekkere herfst/winter geuren hebben! Ik wil eigenlijk alweer een bestelling plaatsen, maar ik moet van mezelf eerst even de andere opmaken haha.

De waxmelt blokjes kosten €0,60 per stuk en zijn online bij waxmelts.nl te koop. 

Ken jij waxmelts al en wat vind jij ervan?

26 thoughts on “Waxmelts geurblokjes.”

  1. Ojee tk wil het niet om mn geweten hebben dat ik je ergens verslaafd aan heb gemaakt hoor! 😉 maar ach voor €0,60 per stuk is het nog geen ramp 😉 Fijn dat je er zo tevreden over bent. Liefs Xxxx
    Ps bij mij ruiken sommige geuren ook wat beter en langer dan andere. Heel verschillend. Ik heb maar een klein brandertje en doe er meestal een kwart waxmelt in, is voor hier genoeg. Ik hou van afwisseling 😉 Xxx

  2. Wat zijn die wax melts toch leuk en lekker! Vooral nu de koude dagen er weer aan zitten te komen vind ik een brandende geurbrander met wax melt heerlijk. Ik zelf bestel mijn wax melts bij http://www.weallloveit.nl.

    Nog een tip voor het verwijderen van de resterende was: leg de geurbrander even in de vriezer, de was krimpt hierdoor waardoor het los laat.

Geef een reactie

