Mask Monday; Freeman Avocado & Oatmeal kleimasker.

1

Vorige week kon je al een review lezen van het Freeman anti stress masker waar ik erg tevreden en lovend over was! Vandaag is het tijd voor nog een ander masker van Freeman wat ook mijn aandacht trok namelijk het avocado & oatmeal masker. Het moet je gezicht diep reinigen en de porien verkleinen, klinkt erg goed! Ik zeg testen maar!

2 3

 

Het masker bevat vitamine E, avocado en havermout en is geschikt voor de normale en gecombineerde huid. Ideaal want zelf heb ik een gecombineerde huid.

4

De ingrediënten. Ziet er wel goed uit.

5

De substantie, een dikke groen blauwe klei. Deze klei vind ik persoonlijk prettiger aanbrengen als de klei van het anti stress masker. Deze klei is net een minuscuul beetje dunner waardoor je minder snel knoeit en het beter uitsmeert.

6

Mijn gezicht voor het masker.

7

Ziet er goed en rustig uit. Redelijk gesloten poriën en geen last van roodheden en of bultjes.

8

Het masker breng je aan op een gereinigd gezicht en laat je net zo lang erop zitten tot het hard is, dit is al na ongeveer 10 minuten. Zelf laat ik het masker dan nog even opzitten zodat het nog even goed zijn werking kan doen. Het masker heeft overigens een heerlijke frisse geur.

9

En mijn huid na het masker.

10

Mijn huid voelt enorm fris en zacht aan. Ik zie ook wel dat de poriën meer geslonken zijn. Ik heb dan ook wel het gevoel dat dit masker mijn gezicht diep reinigt en mijn poriën sluit/verkleint. Ik vind dit masker ook heerlijk en ik geniet er echt van wanneer ik het op heb. Nu ik twee maskers van Freeman heb getest kan ik wel zeggen dat ik erg te spreken ben over hun maskers. Over het suikermasker en komkommer masker hoor ik ook positieve verhalen. Zelf wil ik nog een keer het mint en lemon masker testen, die lijkt me ook heerlijk!

Ja de Freeman maskers kan ik je zeker aanraden! Ik zie daadwerkelijk verschil bij deze masker en ze zijn gewoonweg heerlijk! Het liefst doe ik ze twee keer per week op, alleen gaat dit niet omdat ik nog andere masker moet testen. Maar dit zijn echt de beste maskers die ik tot nu toe heb getest! Ik ben er echt lovend over!

Het Freeman avocado & oatmeal masker is te koop bij oa de Kruidvat voor €2,49!

Wat vind jij van dit masker?

15 gedachten over “Mask Monday; Freeman Avocado & Oatmeal kleimasker.”

  1. Dit lijkt mij echt een heerlijk en goed masker alleen jammer dat als je hem koopt het in een grote tube zit die krijg ik zelf nooit op 🙂 x

  2. Ik zie allemaal zulke fijne maskers bij je! Deze lijkt me ook erg fijn, het merk lijk ik te kennen van een bodylotion denk ik. En daar was ik erg tevreden over. Ik vind het wel fijn een masker in een tube. Liefs

  3. het ziet er heel erg goed uit en het verschil is ontzettend goed zichtbaar…zelf ben ik niet zo maskertjesvrouwtje, maar als ik dit soort artiklen lees, krijg ik er wel zin in…

  4. Ik had vroeger altijd voetscrub en voetencrème van Freeman. Kocht ik altijd bij AH en dat was super spul!
    Die maskers waren vorige week in de reclame bij Trekpleister voor maar €2.50 per tube.
    Nu ik je review zie heb ik spijt dat ik er niet een paar gekocht heb!

Geef een reactie

