12 gedachten over “Shopaholic TAG”

  1. Super leuke tag. Haha wij vrouwen ook met onze shop verslaving. Leuk om te zien/horen wat je stijl is, gaaf dat je van allemaal verschillende stijlen hoort! Ik shop eigenlijk nooit bij de kringloopwinkel/markt, moet ik misschien toch ook eens wat vaker te gaan doen! En jaaa een MK tas staat ook sowieso nog op mijn wishlist!

  2. Leuke tag! Is echt ook wel toepasselijk voor mezelf 😀 Alhoewel ik vind dat ik echt niet overdrijf, maar m’n vriend denkt daar anders over 😉
    Ik heb mezelf getrakteerd op een paar Louboutins voor mijn 25ste verjaardag, echt een super investering! Ik voel me altijd op wolkjes lopen als ik ze aan heb ^^

    X Sara

  3. Leuke tag! En leuk om te zien dat je vooral low budget aanprijst, helemaal mijn ding! Ik kom ook graag bij kringloop winkels, bij ons in Almere zijn er een paar. En ook Wibra, Zeeman en de Action kom ik graag! En iedereen die jou al een poosje volgt weet dat je ook net zo’n stoere chick bent als de 2 style icoons die je noemde! Dat is goed te zien in je outfits. Gewoon doen en aantrekken waar je zin in hebt, hoeveel meiden zouden dat ook wel willen maar die niet durven?! Xxx

Geef een reactie

