Persoonlijk| Een jaar op Youtube!

1

30 september 2013 zette ik mijn eerste Youtube filmpje online. Inmiddels ben ik dus alweer meer dan een jaar actief op Youtube en bijna (26 oktober) ook een jaar actief op mijn blog. Woow wat gaat de tijd enorm hard zeg.

Ik weet het nog heel goed, ik was enorm geïnspireerd door meiden als Mascha, Vera, Serena en de meiden van Livelifegorgeous. Ik denk dat dit voor veel meiden herkenbaar is. Ik wilde met name filmpjes maken, dat leek mij zo leuk. Dit was wel iets waar ik in het begin enorm aan moest wennen, ik vond het zo onwennig voor de camera en schoot steeds in de lach. Het rare is ook dat ik toen ik begon juist het idee had dat ik voor heel Youtube land aan het praten was en nu dat ik meer kijkers heb, heb ik het idee dat ik tegen vriendinnen aan het kletsen ben, gewoon lekker gezellig en relaxt. Ik vind het zo enorm leuk om te doen en ik zie bij mezelf dat ik zo hard gegroeid ben. Zowel in praten als in het monteren en de kwaliteit van de filmpjes. Soms schaam ik mezelf soms voor mijn oude filmpjes haha. Maar ik ben zo blij dat ik deze stap heb gezet. Ik was iemand zonder hobby die zich vaak alleen voelde en nergens haar ei in kwijt kon en dat is nu over. Ik stop al mijn liefde en energie in mijn Youtube filmpjes en in mijn blog. Ik voel me niet meer alleen en krijg ontzettend veel en lieve reacties en comments van jullie, wat me zo enorm goed doet! Ik was vaak dat meisje wat altijd anders was, gepest werd en weinig vriendinnen had, maar dat is nu zo anders. Ook al zie ik jullie niet, toch voelt het zo hecht! Ik wil jullie dus allemaal hartelijk bedanken voor alle support en ik ben echt niet van plan om ermee te stoppen, sterker nog ik zit momenteel bij een mediabureau met mijn Youtube kanaal, wat ik zo enorm tof vind! Ik wil nog meer energie in mijn kanaal en filmpjes steken zodat ik nog meer mensen weet te bereiken en inspireren. Ook ben ik gevraagd door de VPRO of zij mijn action shoplog filmpje mochten laten zien in de uitzending van tegenlicht! WAT!!! Zo gaaf, ik stond echt perplex toen ik die mail zag. 19 oktober op de NPO 2 om 21:05 zal mijn filmpje dus te zien zijn met nog een paar andere filmpjes van bloggers in de uitzending. Zoals je wellicht gezien hebt heb ik mijn Youtube banner aangepast, die ziet er nu wat professioneler uit, mijn kanaaltrailer is weg, want die vond ik 3 keer niks meer (er komt nog een nieuwe) en er komen voortaan iedere maandag, woensdag en vrijdag om 4 uur filmpjes online (Voorheen was dit maandag, dinsdag en vrijdag). Maandag een beauty video, woensdag een fashion video en vrijdag een lifestyle video, zo weten jullie precies wat je kunt verwachten! Voor de laatste keer ga ik het toch nog een keer zeggen want ik kan het niet genoeg zeggen, bedankt voor al jullie support, liefde en feedback, ik ben daar zo blij mee! Ik vind het super om te zien dat jullie mijn filmpjes leuk vinden en mij zo steunen!

BEDANKT BEDANKT BEDANKT BEDANKT BEDANKT BEDANKT BEDANKT BEDANKT BEDANKT BEDANKT BEDANKT!

Ben je nog niet geabonneerd op mijn Youtube kanaal? Ik zou het super leuk vinden als je zou abonneren, het is helemaal gratis en je kunt als eerste de filmpjes online zien, nog voordat ze op mijn blog komen. Abonneren kan hier.

Mijn eerste Youtube filmpje waar het allemaal mee begon, natuurlijk een shoplog!

22 gedachten over “Persoonlijk| Een jaar op Youtube!”

  1. Gefeliciteerd!! En wat super gaaf dat je video gebruikt gaat worden ik hoop dat ik het niet vergeet om er naar te kijken op tv 🙂 xxx

  2. Heel erg leuk dat je bij de VPRO komt. Tegenlicht is een kritisch maatschappij kritisch programma., ben heel benieuwd. Je trekt er mogelijk meer lezers mee.
    Heb je neer info gekregen over de strekking van het programma?

    Grt en ik ga kijken
    Koosje

  3. Hoi Saartje
    Als trotse vader kijk ik ook regelmatig naar je filmpjes.
    Erg leuk als ik je eerste filmpje zie ben goed gegroeid.
    Top meid!

  4. Gefeliciteerd! Mogen het nog vele jaren worden! En het voelt precies hetzlefde als bij jou, het lijkt alsof ik u heel goed ken 😉 ik hoop dat u nog heeel veeel filmpjes maakt!
    Liefs Evi

Geef een reactie

