Mask Monday; Freeman Anti Stress Masker

1

Al een lange tijd zie ik deze maskers liggen bij onder andere de Kruidvat. Steeds loop ik er voorbij en steeds wekt het mijn interesse weer. Wat me ook vaak opvalt is dat de masker heel vaak uitverkocht zijn of dat de schappen half leeg zijn, zou dit een goed voorteken zijn? Ik kocht er twee, het avocado masker en het anti stress dode zee mineralen masker en deze laatste ga ik vandaag reviewen.

2

Het anti stress masker is een kleimasker en zit in een tube. Het masker kost €3,99 hiervoor krijg je 150ml product, wat aardig wat is.

3

Het is een masker met dode zee mineralen, dit masker moet ervoor zorgen dat je huid tot diep in de poriën gereinigd wordt. Daarnaast ontvet het de huid en maakt het verstopte poriën schoon.

4

Op de achterkant van het masker staat op een sticker de Nederlandse uitleg van wat het masker doet en hoe je het moet aanbrengen.

5

De ingrediënten.

Testen

6

Mijn gezicht voor het masker. Het ziet er weer redelijk rustig uit. Ik heb niet meer zoveel last van puistjes, bultjes en roodheden en mijn huid is aardig egaal. 7

Een close up van mijn wangen, die vaak de staat van mijn gezicht aangeven, aangezien ze enorm gevoelig zijn. Hier zie je ook dat de huid mooi rustig is. 8

Dan het masker aangebracht, het is een heerlijk masker wat prettig uitsmeert. Je moet alleen wel oppassen want het masker is redelijk dik en daardoor knoeide ik een paar keer op mijn kleding die vervolgens blauw werd. Het masker ruikt heerlijk en ik word er ook daadwerkelijk ontspannen van. Het masker heb ik net zo lang op laten zitten tot dat het opgedroogd was, dit was na ongeveer 10 – 15 minuten.

9

Daarna heb ik het masker met lauw water eraf gespoeld. Het eerste wat mij direct opviel was hoe makkelijk het masker te verwijderen was. Normaal bij vloeibare maskers duurt dit aardig lang omdat het niet goed van de huid afgaat, je smeert het dan alleen maar uit en het duurt veel langer. Dit masker wordt echt helemaal hard en droogt op, waardoor het snel en gemakkelijk te verwijderen is. 10

Mijn huid voelt erg goed en diep gereinigd aan. Het voelt of ik weer een lekkere frisse huid heb. Mijn poriën zijn iets verkleint en daarnaast is mijn huid nog steeds rustig, een goed teken!

Ik ben erg te spreken over dit masker en kan er alleen maar positieve punten over opnoemen. Het eerste wat ik dacht toen ik dit masker had gebruikt was, dit masker ga ik vaker gebruiken. Dat is voor mij zeker een goed punt, want dat heb ik niet vaak bij maskers. Het masker vind ik echt enorm lekker ruiken en het maakt mij echt ontspannen, anti stressen doet hij zeker bij mij. Daarnaast krijg ik er ook nog een frisse goed gereinigde huid door, top! Het enige wat ontbreekt wat er wel opstond was dat je er een zachte huid van zou krijgen, dat was bij mij niet het geval, maar dat vind ik ook niet erg. Een dagcrème erover heen en mijn gezicht voelt wel weer zacht aan. Dit masker vind ik zeker een aanrader!

Het Freeman Anti Stress Dead Sea Minerals masker is te koop bij de Kruidvat en kost €3,99

Ben jij bekend met dit masker en wat vind jij van dit masker?

16 gedachten over “Mask Monday; Freeman Anti Stress Masker”

  1. Klinkt goed en het resultaat ziet er ook goed uit! Freeman heb ik wel eens geprobeerd maar vind die tubes zo groot krijg dat nooit op 🙂 x

  2. Wat een leuk opvallend kleurtje. Afgelopen week heb ik mijn eerste Freeman masker gekocht. Ben benieuwd wat ik ervan zal vinden.

Geef een reactie

