Sleek Contouring palette & lipstick.

1

Vorige week ging ik shoppen in Eindhoven. Voor een winactie had ik de blush rosegold van Sleek nodig, die had namelijk iemand gewonnen. Toen ik deze online wilde bestellen zag ik ook dat ze hem verkochten in een winkel in Eindhoven, namelijk de BOQZ. En dus besloot ik om daar maar eens langs te gaan, behalve de blush voor de winactie kon ik het niet laten om ook even wat te kopen! Kijk mee naar wat ik zelf gekocht heb.

2

Voor mezelf kocht ik dit contouring and blush palette in de kleur fair. Ik was op slag verliefd op dit palette toen ik het zag. Eerst twijfelde ik nog of ik voor een oogschaduw palette zou gaan, maar die heb ik al zoveel van andere merken dat ik dit leuker vond.

3

Het uiterlijk van Sleek vind ik altijd erg mooi, de verpakkingen zijn mat wat ze er chique maar strak doen laten uitzien.

4

Ik kocht het lichtste palette genaamd fair. Dit is een palette voor de mensen met een lichtere huid en aangezien ik een lichte tot normale huidskleur heb vond ik dit palette het beste erbij passen. De bronzer is toch nog aardig donker, voor de hele lichte huid vind ik hem behoorlijk donker. 5

Het palette bevat een bronzer, highlighter en blush. Helaas staan er geen namen van de producten op vermeld, maar de geruchten gaan de ronde dat de blush rosegold is. Hij lijkt er ook wel heel erg op. Niet alleen de blush vind ik prachtig, de highlighter is ook werkelijk een pareltje om te zien! 6

Maar ik kocht niet alleen een palette, ik kocht met mijn voorliefde voor lipstick (natuurlijk) ook een matte lipstick Ik swatchte ze in de winkel en zag al dat het pigment geweldig was, toen was het alleen nog maar een kwestie van een mooie kleur uitzoeken.

7

Ik ging voor deze mooie herfstige donkerrode Russian Roulette. Hier komt de kleur niet helemaal tot zijn recht, hij lijkt hier namelijk een stuk lichter dan hij in werkelijkheid is.

Swatches.

8

9

Bronzer – Highlighter – Blush – Lipstick.

Hier was ik zo enorm blij mee, goed gepigmenteerd, een duidelijke matte bronzer een goed gepigmenteerde highlighter en de blush is gewoon adembenemend. En ook de kleur van de lipstick vind ik helemaal geweldig een super mooie herfstkleur!

Tijd om de producten aan te brengen!

10

Mijn gezicht met alleen wat poederfoundation.

11

De bronzer aangebracht. Bij mijn slapen is dit met name duidelijk te zien. 12

En ook de blush aangebracht op de appeltjes van de wangen. Wat een mooie frisse kleur geeft de blush je gezicht! 13

De bronzer en blush van de zijkant. De bronzer lijkt snel te vervagen, maar komt niet helemaal duidelijk over op de camera. In real life zie je hem namelijk wel goed zitten. 14

En de prachtige highlighter aangebracht. In de blush zat ook al een shimmer, dus nu geeft het wel een extra shimmery effect. Mijn persoonlijke voorkeur is dan ook of blush of highlighter bij dit palette anders vind ik het wel aardig to much. 15

Met flits. Hier zie je heel duidelijk de koele highlighter. Echt een mooie glans geeft deze af.

16

Russian Roulette

17

Dan tijd voor het andere pareltje, de lipstick! Op de lippen is hij weer wat lichter dan op de swatch, wat ik ergens wel wat jammer vind want ik zou het juist super mooi vinden als hij zo donkerrood was als op de swatch. Ook vind ik hem iets minder matt op de lippen, maar al bij al toch een mooie kleur die de lippen niet uitdroogt. Zeker een pluspunt aangezien matte lipsticks dit vaak doen. De lipstick blijft ook erg goed en lang zitten omdat hij matt is, zeker zo’n 4-5 uur.

Ik ben helemaal blij met deze producten van sleek. Voorheen had ik alleen maar de blush rosegold en een oogschaduwpalette. De blush gebruikte ik weleens maar het oogschaduw palette zelden. Maar deze twee beauty’s ga ik zeker vaker gebruiken! Het contouring palette gebruik ik momenteel toch al wel meerdere malen in de week.

Het contouring en blush palette kost €13,- en de lipstick is te koop voor €6,99. Producten van Sleek zijn online bij Alicejo.com of bij de BOQZ in Eindhoven. 

Wat is jou favoriete product van Sleek?

14 thoughts on “Sleek Contouring palette & lipstick.”

  1. Fijne review! De Sleek producten lijken mij erg fijn en lees altijd goede reviews. Ik heb zelf alleen nog niets hiervan, maar wil zeker weleens wat gaan aanschaffen. Beide producten van je review vind ik erg mooi. Liefs

  2. Mooie producten! Bij de V&D vlak bij mijn vriend verkopen ze sinds kort ook Sleek, dus heb laatst ook eindelijk wat Sleek producten kunnen kopen. Bij het face form palette stond ik te twijfelen, maar ik denk dat ik hem toch maar ga halen. Bij jou staat hij namelijk mooi!

  3. Ikzelf ben ook wel eens bij Boqz geweest, een heel lief winkeltje met verschillende productendie normaal gesproken alleen online te bestellen zijn. Love it!

Geef een reactie

