Action Max & More Eyeshadow Paletten.

1

Altijd wanneer ik in de Action ben, loop ik standaard langs het make up schap om te kijken of er nog leuke nieuwe Make-up is toegevoegd aan het assortiment. Vaak is dat niet zo want ik kom gemiddeld 1 tot 2 keer per week in de Action, maar dit keer was dat anders. Ik zag ineens prachtige paletten in de schappen liggen, mooie kleuren en veel kleuren, ik nam er twee mee om te reviewen!

2

Dit zijn de paletten die te koop zijn, in totaal vier stuks genaamd; forrest, sunset, floral en nude. Wat een prachtige kleuren bevatten de paletten! 3

Ik kocht het nude palette. Een palette met veel nude kleuren, een palette met vele zachte koele maar ook warme tinten. De kleuren in dit palette vind ik zeer goed met elkaar matchen en goed uitgekozen. Niet alleen maar standaard bruintinten of kleuren die alleen maar op elkaar lijken.

4

Daarnaast kocht ik ook het palette sunset, dit palette heeft allemaal vrolijke kleuren, maar ik kocht dit palette met name voor de mooie herfstige kleuren die het palette bevat aan de linkerkant.

5

Boven Nude en onder Sunset. 6

Ieder palette bevat 28 kleuren en dat voor maar €2,49 per palette! 7

Het Nude palette bevat zowel matte als shimmer tinten. Super fijn en handig, hiermee kun je zelf bepalen hoe je look eruit gaat zien en of je een matte look wilt of een look die wat meer glinstert.

8

Ingrediënten van het Nude palette. 9

Oko het Sunset palette bevat matte maar ook simmerende kleuren. Ik vind de kleuren van dit palette echt prachtig! Zo divers en je kunt er zoveel kanten mee op! 10

Ingrediënten Sunset palette.

Swatches.

11

Nude palette.

12

Hele mooie kleuren, maar hoe zal de pigmentatie zijn, dat is altijd maar de vraag en met name bij matte kleuren.13

Linker deel van het nude palette. Sommige kleuren zijn beter gepigmenteerd dan andere. Het valt me direct op dat veel oogschaduwkleuren poederig zijn, wat ik persoonlijk erg jammer vind. Toch zie ik wel dat sommige matte kleuren een duidelijke pigmentatie bevatten, dat is zeker een goed teken!

14

Rechter deel van het nude palette. 15

Hier ziet de pigmentatie er iets beter van uit. Het rare is dat met name de shimmery kleuren soms wat poederig zijn, de structuur lijkt erg hard en dik. Al met al ben ik redelijk tevreden over het pigment. Voor €2,49 kun je natuurlijk niet de wereld verwachten, maar het ziet er toch nog wel aardig goed uit. 16

Dan het Sunset palette. Omdat dit palette veel felle kleuren heeft zijn mijn verwachten hoger wat betreft de pigmentatie, ik verwacht dat deze beter is dan het nude palette.

17

De linker helft van het palette. Prachtige mooie kleuren, met name de oranje kleuren vind ik zo mooi!

18

En de swatches, woow! Dat ziet er zeker niet slecht uit! Zelfs de lichtere kleuren zijn goed gepigmenteerd!

19

En de rechter helft van het palette. 20

Ook die kleuren vind ik prachtig! Met name de blauw en aquablauwe kleuren, zijn heel mooi!

Look.

De eerste look die ik maakte was met het Nude palette.

21

22

De kleuren uit dit palette zijn vrij rustig en dat is ook weer terug te zien op het oog. Ik de pigmentatie op het oog redelijk, het is beter dan dat je hier op de foto ziet (het wordt tijd voor softboxen). Ik bracht een matte bruine kleur aan in de crease, een licht bruine kleur op het bewegende ooglid en een matte paarse taupe kleur in de buitenste crease. In de binnenste ooghoek en op het wenkbrauwbot bracht ik nog een witte shimmerende oogschaduwkleur aan. 23

Van veraf zie je het beter dat de kleuren toch wel redelijk gepigmenteerd zijn. Maar het is wel echt een palette met kleuren wat je moet opbouwen, verwacht niet dat je na één veeg een mooie dekkende kleur op je oog hebt, want dat is niet zo.

24

Met het nude palette kun je wel echt de ideale nude look maken, doordat het palette veel zachte kleuren bevat en niet heel erg gepigmenteerd is.

De volgende look maakt ik met het Sunset palette.

25

26

Ik ging natuurlijk voor die mooie oranje tinten waarvoor ik het palette kocht. Ik ben echt verliefd op de kleuren, zo mooi en intens en ook nog eens mooi matte! In de crease bracht ik een matte donkerbruine kleur aan, op het bewegend ooglid een matte oranje kleur en in de buitenste crease een shimmerende oranjerode kleur. Verder maakte ik de look af door wat highlighter aan te brengen in de binnenste ooghoek en op het wenkbrauwbot, maar ook door mijn waterlijn in te kleuren met een highlight potlood, voor een mooie open blik.

27

28

En zo ziet de look er dan uit, een prachtige mooie warme herfstlook!

29

Ik maakte de look nog verder af door Velvet Teddy van MAC aan te brengen op de lippen. Dit is een matte nude kleur.

30

Ik ben erg te spreken over de paletten en met name het Sunset palette. Voor €2,49 heb je een prima palette met veel prachtige kleuren waar je zelf een invulling aan kunt geven op je ogen. De pigmentatie is redelijk, het zijn wel paletten die je echt moet opbouwen, dus waarvan je een kleur soms wel 3 keer moet aanbrengen wil je goed de kleur kunnen bekennen. Zo heb ik de matte oranje kleur bijvoorbeeld 3 keer aangebracht, maar het resultaat is dan wel super mooi! Voor €2,49 kun je natuurlijk niet zo veel verwachten, maar voor dat geld heb je wel een mooi palette met diverse kleuren en daarom vind ik het palette ook wel zijn prijs waard. Ik zou er geen 5 of 10 euro voor uitgeven maar voor €2,49 zeg ik prima prijs.

Ben je gek op diverse kleuren en lekker make-uppen, want het kost wel even tijd voordat je een mooie look in elkaar hebt gezet met dit palette omdat de kleuren niet direct heel dekkend en kleurrijk zijn, dan zeg ik ja. Ben je iemand die snel een look wilt maken en houd van goede felle gepigmenteerde oogschaduws, dan kun je dit palette beter laten liggen en verder kijken.

Wat vind jij van deze paletten?

21 gedachten over “Action Max & More Eyeshadow Paletten.”

    1. Ja dat vond ik dus ook! Normaal ben ik niet zo van de oranje kleuren vind ik een te hoog sinaasappel en Koninginnedag gehalte hebben, maar deze kleuren zijn zo mooi warm echte herfstkleuren! x

  1. Ik wil ze allemaal!!!! 😉 maar ik heb pas een schitterend 150 eyeshadow palette gewonnen bij een hele leuke winactie 😉 en ik zit nog in mn no buy. Maar ik kan niet beloven dat ik me in kan houden wanneer ik ze zie liggen! Ik vermijd dan ook even de action op het ogenblik! 😉 Xx

  2. Wat een leuke palettes. Ik vind het nude palette echt heel mooi maar ik vind de pigmentatie een beetje jammer. Ik heb al zo enorm veel oogschaduw palettes dus deze skip ik even!

  3. Ik had laatst zo een palette met 88 kleuren voor 3 euro gewonnen bij cheapveilingen.nl
    Zal ook even bij de action kijken, bedankt voor de artikel

Geef een reactie

