Andrélon Natuurlijk Puur Haar Opfrisser.

1

Maar goed dat ik vandaag naar de oogarts ga, want jongens opvrisser met een v kan dus echt niet! Ik kan het helaas niet veranderen omdat ik het bestand over het origineel heb opgeslagen. Maar dat is natuurlijk niet waar dit artikel over gaat. Deze Andrélon haar opfrisser kwam ik tegen bij de Action, het is een nieuw product waar Andrélon mee is uitgekomen wat ervoor moet zorgen dat je haar opgefrist wordt tussen twee wasbeurten door. Een soort droog shampoo, maar dan in de vorm van een mouse. Ik ben benieuwd, lees verder voor de review!

2

De haaropfrisser komt in een fles van 150 ML en is momenteel te koop bij de Action voor €1,99. 3

De haar opfrisser is van de lijn Zuiver & Zen een lijn met groene thee extract en vitamine C. Daarnaast bevat dit product geen siliconen, parabenen en kleurstoffen! 4

Het is een product voor haar dat snel vet wordt. Ideaal zou dit dus zijn wanneer je niet zo vaak je haar wilt wassen of er geen tijd voor hebt en dan deze mouse kunt gebruiken om je haar mee op te frissen en het nog een dagje uit te stellen. 5

Het product neemt dus als het ware het vet van je haren in zich op. Je brengt het dus aan op je handen en verdeelt het in de wortels van je haar dus bovenop je hoofdhuid. Daarna kun je het haar stijlen zoals je wilt.

6

De ingrediënten.

7

Mijn haar voor de opfrisser. Het begint bij de haaraanzet vet te worden. Dit is de 2de dag, de derde dag was ik het meestal. 8

Een close -up .

9

De mouse is aardig vol en rijk, maar niet zo vol als stijlingsmouse, deze mouse is wat luchtiger. 10

Hier heb ik de mouse net aangebracht, het maakt je haar wat nattig. 11

En zo ziet het eruit naar een paar minuten. Nog wel een beetje vet. 12

En mijn haar vervolgens gekamd en in  een staart gedaan. Het schuim lijkt opgedroogd en mijn haar ziet er minder vet uit. Persoonlijk vind ik het wel even duren voordat je haar droog is, namelijk een kwartier tot half uur. Je kunt dit natuurlijk versnellen met een föhn of handdoek, maar bij mij werkt dat vaak niet. Een voordeel van deze mouse is dat het niet een droge laag achterlaat net als droog shampoo, je haar ziet er dan vaak wat droog uit. Deze mouse/schuim geeft een mooier resultaat. Mijn haar is ook de hele dag minder vet gebleven, het is dus niet dat het terug komt. Wel merk ik dat ik de volgende dag gewoon mijn haren moet wassen. Het is dus puur om een dagje te rekken.

De geur van de schuim vind ik erg lekker. Ik vind deze lijn sowieso erg lekker ruiken, heerlijk fris. Het schuim is ook prima te verdelen in je haar. Ik ben dus erg tevreden over deze haar opfrisser.

De Andrélon Natuurlijk Puur Haar Opfrisser is te koop voor €1,99 bij de Action. 

Wat vind jij van dit nieuwe product?

18 thoughts on “Andrélon Natuurlijk Puur Haar Opfrisser.”

  1. Het klinkt wel beter dan de poeder die je op sommige plekken nog wel ziet zitten. Het lijkt mij een fijn product voor nood oplossingen, maar het aller liefst was ik het op tijd, er gaat niets boven fris gewassen haar 🙂

    1. Persoonlijk vind ik het ook fijner als droogshampoo, van droogshampoo krijg ik echt van dat droge stro haar en een waas over mijn haar, dat heb ik hierbij totaal niet. Hier krijg je mee een verzorgde glans erover heen. x

  2. Ik heb dit product een keer gebruikt en snapte al niet waarom het zo lang nat bleef maar duurt dus een halfuurtje ongeveer haha! Toen dacht ik nou ik stap maar onder de douche. Het resultaat ziet er bij jou goed uit, moet het toch maar weer eens gebruiken!

Geef een reactie

