Eerste indruk met VIPBox producten.

Vandaag heb ik een eerste indruk video voor je klaarstaan. Ik test de producten uit de laatste VIPBox (september) en geef mijn mening erover. Wat valt me als eerste op en hoe is mijn eerste oordeel over de producten, je ziet het in deze video!

3

Anatomicals Lip balm & Hand lotion

4

(sorry voor de foto, mijn camera weigerde scherp te stellen) Als eerste bracht ik een lipbalm van anatomicals aan, zoals je in het filmpje ook kon zien is het geen 2 in 1 producten, wat ik wel dacht. Ik dacht dat dit een soort rollertje was waarmee je het product over je lippen kon rollen, niet dus waardoor ik hem stuk maakte. De lipbalm maakt je lippen heerlijk zacht en hydrateert ze ook. De lippenbalsem heeft een lang nawerkend effect, een paar dagen na het aanbrengen zijn mijn lippen nog glad.

De handlotion vind ik net wat minder prettig werken. Ook de handlotion hydrateert de handen goed en verzorgd ze ook, alleen duurt het wel even voor de lotion is ingetrokken 5 tot 10 minuten. Ik ben daar al snel wat ongeduldig mee en vind het niet zo prettig. De lotion laat je handen wel zijdezacht aanvoelen en ruikt lekker fris.

5

Het Jelly Pong Pong oogpotlood en oogschaduw in één. Hier ben ik minder te spreken over. De verpakking ziet er super uit, het potlood daarentegen is wat basic. Het potlood vlekt best wel en blijft ook niet goed op één plek zitten. Misschien dat het met oogschaduw eronder beter werkt. Maar zoals gezegd gebruik ik alleen vaak waterproof oogpotlood op de waterlijn.

6

Beauty UK Blusher no 3

7

Een prachtige blush van het budget merk Beauty UK. De kleuren zijn erg mooi en dit product heeft mij positief verrast. Je kunt het product in één keer aanbrengen, dus blush, bronzer en highlighter in één of de kleuren afzonderlijk van elkaar aanbrengen voor een wat duidelijker gecontourd gezicht. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar de tweede manier. De blush en bronzer kleur vind ik prachtig, de highlighter vind ik net iets te aanwezig, wat hem mooier maakt voor de avond.

8

Lookx Lipstick 80

9

De lipstick van Lookx is werkelijk een pareltje om te zien, wat een mooie kleur. Helaas heeft de lipstick geen naam alleen een nummertje, namelijk 80. Het is een prachtige mooie warm roze rode kleur. Helaas is de lipstick op de lippen een stuk minder gepigmenteerd. Zonde, dat vind ik wel echt een klein minpuntje. Wat weer wel een groot pluspunt is, de lipstick blijft erg lang zitten, zeker 6 -8 uur, zonder bij te hoeven werken. De lipstick overleeft een maaltijd en tussendoortjes. Ook droogt de lipstick de lippen niet uit, maar trekt hij wel wat in de lijntjes. Al met al ben ik wel tevreden over de lipstick, al vind ik de kleur op de lippen niet zo mooi. Op de lippen aangebracht lijkt het net een lipstick met metallic glans, daar houd ik niet van en al helemaal niet als het een gouden glans is.

Ik ben het meeste verrast door de blush, wat een mooi en goed product. Ook over de lippenbalsem ben ik te spreken. De lipstick is gewoonweg niet mijn kleur helaas en het potlood vind ik het minst van de producten.

Welk product vind jij het mooist?

14 thoughts on “Eerste indruk met VIPBox producten.”

  1. Wat leuk dat je dit zo in een video hebt gedaan! De lipstick vond ik zelf ook minder gepigmenteerd had door de prijs hoge verwachtingen haha x

  2. Wat een mooie inhoud heeft de box! Super leuk dat je in het filmpje meteen de producten aanbrengt, leuk om te zien hoe ze je staan en bevallen. Vooral de blushes vind ik onwijs mooi! De kleur van de lipstick vind ik je eigenlijk wel heel erg mooi staan, maar kan mij goed voorstellen dat je liever voor mat gaat! En ik ben het met je eens over de liefde voor knalkleuren!

Geef een reactie

