$|Outfits voor nu.

Outfit 3

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik geniet nog even volop van deze nazomer. Heerlijke warmtestralen op mijn armen en benen en ook hoop ik dat mijn gezicht nog wat bij bruint. Het enige wat ik alleen altijd lastig vind is de kleding. Wat trek je nu aan? Het is te warm voor een trui of een lange broek maar te koud voor een jurkje. Om die reden heb ik een aantal outfits samengesteld uit de webshop van Esprit om jullie wat inspiratie te geven!

Wat ik echt het liefste draag in dit jaargetij is een rok. Ideaal! Een korte met panty of gewoon een lekkere maxi skirt. Dit zit niet zo warm als een spijkerbroek, maar is ook niet zo koud als een jurkje. Ideaal om er mee op een terrasje te zitten of aan te doen tijdens een wandeling over het strand. Ja, ik heb een liefde voor rokken met dit weer! Hieronder heb ik met 5 verschillende rokken 5 outfits samengesteld.

Outfit 1.

outfit 1

In de eerste outfit staat het kanten rokje centraal. Een item wat we de afgelopen maanden veel gezien hebben en nog steeds gaan zien. Kant blijft nog wel even een trend en sowieso is kant een stof die niet snel uit de mode is. Het staat altijd vrouwelijk, netjes en sensueel. Ik heb de rok gecombineerd met een nette mouwloze blouse en een baggy vest om het geheel toch wat nonchalanter te maken. Een mooi paar enkellaarsjes met hakken eronder en klaar om lekker te terrassen met vriendinnen!

  1. Kanten rok €19.99 
  2. Statement Ketting €16.99 
  3. Soepel vallende bloes €22,99 
  4. Fijngebreid vest €34,99 
  5. Panty Hema €4,50
  6. Esprit Simply You EDT 30ml €24,95 
  7. Enkellaars Van Haren €34,90 

Outfit 2. 

outfit 2

De tweede outfit is een nette maar speelse outfit. De kokerrok zorgt voor een nette en chique stijl, waarbij de vrolijke bloemen blouse het geheel wat breekt en losser maakt. Mijn advies, draag de blouse in de rok, zo accentueer je mooi je lichaam en vormingen. Combineer deze outfit met wat sieraden en een paar enkellaarsjes en je bent helemaal klaar voor een leuke date of een etentje!

  1. Stretch Kokerrok €39,99 
  2. Satijnen blouse bloemenprint €29,99 
  3. Armbandenset €11,99 
  4. Fashion Booties €89,99
  5. Hema Panty €4,50

Outfit 3. 

Outfit 3

Dit is denk ik wel mijn favoriete outfit. Ik ben gek op de maxi skirt, al heb ik zelf nog geen. Ik heb de maxi skirt gecombineerd met een losse tanktop en een spijkerjasje, ideaal voor dit weer. Je kunt het spijkerjasje uittrekken wanneer je het warm hebt, maar in ieder geval heb je altijd wat bij voor wanneer die koude wind weer op komt zetten. Deze outfit heb ik lekker speels gehouden door wat speelse sieraden toe te voegen en tijgerprint instappers. Deze outfit zou ik dragen voor een dagje shoppen of wanneer ik lekker een strandwandeling zou maken.

  1. Maxirok €14,99
  2. Spijkerjasje (niet meer online)
  3. Tanktop €6,99
  4. Oorbellen €4,99
  5. Bloem ring €7,99
  6. Tijger sneaker €16,90

Outfit 4. 

Outfit 4

Daar is hij weer, de tartan skirt! Hij is weer terug van weggeweest. Vorig jaar zagen we deze stof ook al terug komen, maar dit jaar gaan we hem helemaal veel zien, in rokjes, blouse, jassen noem maar op. Dit jaar zien we de print wel veel in combinatie met een andere stof bijvoorbeeld leer. Ik heb de Tartan rok gecombineerd met leren enkellaarsjes. Ik vind ze super tof deze mooi enkellaarsjes, wat jullie? En omdat de rok al vrij druk is heb ik het rustig gelaten door er een simpele witte/crème kleurige blouse op te combineren die ik in de rok zou stoppen en een beetje eruit zou trekken voor een plooiend effect.

  1. Geruite rok €49,99 
  2. Crêpe blouse €39,99 
  3. Stretcharmband €16,99 
  4. Esprit Urban Nature EDT 30ml €27,95 
  5. Enkellaars Van Haren €20,90 
  6. Hema panty €4,50

Outfit 5. 

Outfit 5

De laatste outfit alweer, maar niet de minste. Ook deze outfit vind ik erg mooi en leuk. Zoiets draag ik ook erg vaak. Een spijkerrokje gecombineerd met een wat grotere/oversized trui. Wel een trui die geweven is of van een andere lichte stof is gemaakt, anders is het wel heel warm. Een leuk paar enkellaarsjes met hak eronder en een mooie lange ketting erbij en je bent klaar voor een avondje stappen of borrelen!

  1. Stretch spijkerrok €19,99 
  2. Oversized trui €34,99 
  3. Esprit Jeans Style EDT 30ml 
  4. Ketting met geëmailleerde hangers €16,99
  5. Hema panty €4,50
  6. Lederen enkellaars 5th Avenue €44,90 

Esprit heeft ontzettend veel leuke kleding en rokken, zeker het kijken waard! Momenteel is er ook nog aardig wat in de sale! Esprit heeft zeker een leuke collectie kleding, ze gaan mee met de trend en hun modellen laten ook nog eens zien hoe je de kleding leuk kunt combineren. Het enige minpuntje aan de site vind ik de sieraden, ik vind het zo weinig! Ontzettend jammer want ze hebben enorm leuke sieraden!

Ik hoop dat ik je met deze outfits wat inspiratie heb kunnen geven voor wat je nu in deze nazomer kunt dragen. Mocht je zelf nog willen shoppen dan kan dat hier, bij Esprit! 

Welke outfit vind jij het leukst en wat draag jij met deze lekkere nazomer?

12 thoughts on “$|Outfits voor nu.”

Geef een reactie

