E.L.F. Blush Glow.

1

Sinds mijn laatste bestelling bij E.L.F. ligt deze blush al in het te reviewen bakje. Eerst wilde ik hem niet reviewen, ik dacht iedereen kent deze blushes van E.L.F. wel, maar toch was er vraag na door sommige lezers. Vandaag zal ik de blush dan ook reviewen!

2

De verpakking van de blush is heel simpel en goedkoop, maar hé dat is logisch, je betaald namelijk maar €2,50 voor de blush! Voor die euro krijg je wel een blush, met spiegeltje in het doosje en nog een kwastje, daarvoor mag je niet klagen. Wat mij wel als eerst opvalt is dat de blush korrelig lijkt. Hij is niet mooi egaal geperst en bevat wat bobbels.

3

Bij de blush zit een kwastje. Persoonlijk vind ik dit niet prettig werken, de kwast is te plat en de haren zijn te hard, je maakt hiermee de blush stuk wat niet de bedoeling is. Positief dat ze de kwast erbij doen, maar voor mij heeft het geen meerwaarde.

4

Ook zit er in het doosje een spiegeltje, altijd handig! Ik vind het altijd prettig wanneer er in een verpakking ook een spiegeltje zit, voor het eval ik mijn eigen spiegeltje niet bij heb.

5

De kleur die ik kocht is glow. De kleur schijnt iets weg te hebben van Sleek rosegold en Nars Orgasm. In eerste instantie lijkt hij wel wat lichter roze dat Nars Orgasm.

6 7

Ook de swatch laat zien dat de kleur beduidend lichter is dan Nars Orgasm en Sleek Rosegold.

8

Eenmaal aangebracht op het gezicht laat Glow wel die enorm mooie gouden highlighter glans zien die je ook in Nars Orgasm terug ziet.

9

Van de kleur vind ik dat je weinig terug ziet op de wangen. Ik vind deze blush dan ook meer een highlighter. Wel geeft de blush een mooi natuurlijk effect, voor wanneer je op zoek bent naar een blush die je niet al te goed ziet.

10

 

Nog een close up foto waar je duidelijk de highlighter ziet. Ik noem het maar een highlighter, want dat vind ik het ook meer. De blush geeft een prachtig highlightend effect. Een hele mooie gouden warme glans. Helaas zie je van de kleur weinig tot niets terug op je wangen, maar voor één euro heb je wel een prachtige highlighter!

De structuur van de blush vind ik wel wat vervelend werken, het is zoals ik al dacht een vrij korrelige structuur. Wanneer je met je kwast, en dan bedoel ik niet de meegeleverde kwast maar een kwalitatief goede kwast, in de blush dept, wordt de blush als nog aardig korrelig. Wanneer je hem aanbrengt daarentegen werkt hij prettig en wordt hij niet poederig. De kleur blijft ook goed zitten.

Ben je op zoek naar een mooie highlighter, dan raad ik je deze blush van de essential lijn van E.L.F. zeker aan! Alleen wanneer je echt op zoek bent naar een dupe van Nars Orgasm of een goede gepigmenteerde blush, dan raad ik je aan deze over te slaan.

De E.L.F. Blush Glow kost €2,50 en is te koop online in de webshop van E.L.F. 

Wat vind jij van deze blush?

13 gedachten over “E.L.F. Blush Glow.”

    1. Hij is inderdaad in het doosje zelf snel korrelig wanneer je er met een kwast overheen gaat, maar eenmaal wanneer je hem op je wangen aanbrengt valt het gelukkig wel mee met de korreligheid. Hij is ook wel heel mooi, de glans vind ik vooral heel mooi. x

Geef een reactie

