Winactie!!! GESLOTEN

Hoi lieve lezers en kijkers!!!

Omdat ik bijna de 500 abonnees op Youtube heb bereikt wil ik bij de 500 abonnees een winactie doen. Een hele speciale leuke winactie, want jij mag namelijk zelf uitkiezen wat jij nog graag zou willen hebben, dus wat staat er nog op jou wishlist? Laat het me weten.

Wat moet je doen om kans te kunnen maken op de winactie (dus het product wat jij graag wilt hebben):

1. Laat een comment achter met daarin het product wat jij nog graag wilt hebben en een geldig email adres waarop ik jou kan contacteren.

2. Abonneer (is gratis) je op mij Youtube kanaal: https://www.youtube.com/user/Shoppingsarah?sub_confirmation=1

3. Volg mij op Bloglovin: https://www.bloglovin.com/blog/11854023

Succes allemaal!!

Note: Ik maak de winnaars zondag 21 september bekent, zo heeft iedereen een eerlijke kans en de tijd om mee te doen! 

Liefs, X Sarah

21 gedachten over “Winactie!!! GESLOTEN”

  1. Wauw he! 500 abonnees wat gaaf! Kan ook niet anders, je filmpjes zijn altijd leuk om naar te kijken. En natuurlijk doe ik graag mee met deze winactie! Volgen doe ik je al op youtube en op bloglovin dus ik zou wel gek zijn om niet een kansje te wagen. Wat ik graag zou willen winnen ben ik nog niet over uit. Mijn keus zal ongetwijfeld om een mooie replica van een mooi merk worden of iets van E.L.F of misschien wel iets van Kiko aangezien ik daar nog niks van heb! Maar nog tijd om daar even over na te denken! 😉 O ja zou je niet een how to filmpje kunnen maken van je ooglooks uit het unboxing filmpje of van deze ooglook uit dit filmpje. Zou ik namelijk ook wel zo mooi willen kunnen doen! 😉 Xx

      1. Yep, ik ben eruit! 😉 wat ik al eens eerder in mijn winkelmandje had gelegd maar er toch weer uit had gehaald is het 150-delige Geometrische Oogschaduw Palette van E.L.F. (€16,-) Ik had hier een review bij Shelling Kamkes van gezien en wanneer je dit palette in huis hebt dan ben je voorlopig wel klaar met oogschaduw. In de kleur #85066 New. 😉 Xx

  2. Als eerste natuurlijk gefeliciteerd, wat een hoop abonnees! En wat lief dat je ons laat kiezen, heel origineel!! Ik wil nog graag wat hebben, wat je nog niet hebt genoemd in de video! Ik wil graag de urban decay – primer potion, die staat al ZOlang op mijn wishlist! Ik volgde je al op Bloglovin en ik was al geabonneerd op Youtube! Ik ben echt super benieuwd, lijkt me zo gaaf ❤ Liefs Mariëlle

  3. Wauw, wat een gave winactie! Van harte gefeliciteerd met al zo veel abonnees, nog maar 3 te gaan en dan heb je er al 500!!! Ik doe zeker mee en een product wat al erg lang op mijn wishlist staat is Rose Gold van Sleek. Ik volg je trouwens op Bloglovin en ik was al geabonneerd op je YouTube kanaal. Liefs, Selma

  4. Hey meis,

    Gefeliciteerd met de 500 abonnees!!! wat goed en wat gaaf!!!
    Ik doe graag mee met de winactie! super leuk! en wat zou ik heel graag willen winnen. Een mooie blush van Kiko en dan een sun lovers blush omdat ik ze zoooo mooi vind… en ik nog niks van Kiko heb.

    Super gaaf meis!! xx

  5. Allereerst van harte gefeliciteerd! Ik doe graag mee! Ik volg je op Bloglovin’ en YouTube. Ik zou graag een nagellak van Essie of een een lipgloos of lipstick van Kiko willen hebben, omdat ik daar nog niets van heb en ik zou dit product graag willen uitproberen. fashiontolivefor@gmail.com is het mailadres waar je mij op kan bereiken.
    Groetjes,
    Agnes

  6. Wat leuk! Gefeliciteerd 🙂 Ik zou graag het Sleek Arabian Nights palette willen hebben óf de W7 honolulu bronzer of africa blush (als die zo heet). Veel succes met het uitzoeken van de winnaars!

  7. Gefeliciteerd met de 500! Je gaat echt hard zo! En een onwijs leuke manier om een winactie zo te doen. Ik heb eigenlijk maar één product bovenaan mijn wishlist staan. Waarbij ik op m’n verjaardag al subtiel zat te hinten naar iedereen, haha. En dat is Sleek – Oh so special. Zou mijn eerste Sleek palette zijn en dat lijken mij echt de mooiste kleurtjes.

  8. Heey,
    Wauuw bijna 500 abbonees wat veel!
    Je verdiend het echt!
    En wat origineel deze winactie zeg!
    Natuurlijk zou het geweldig zijn de naked3 te winnen, Maarja, das wel duur en ik wil ook niet te veel vragen haha, maar ik heb wel nog iets wat ik eigenlijk al heel lang wil bestellen maar er komt nooit eigenlijk nooit iets van, en dat is de lipstick van Mac pleas me, die is zoo mooi!
    Mijn email adres is dafnevdg@gmail.com
    Xxdafne

  9. Wouw 500 abbonees! Geen wonder dat je zo enthousiast bent 🙂 Wat ik nog graag zou willen hebben, is een mooie neutrale lippenstift voor op school. Eentje die je niet hoeft bij te werken, niet al te fel is (anders maakt mijn docent Nederlands opmerkingen) en comfortabel zit. Het maakt me niet uit welk merk, maar misschien weet jij een fijne lipstick? Ik volg je op bloglovin (beautyding) en youtube (Ehlands). Heel veel succes met je youtube kanaal en blog!

  10. Gefeliciteerd natuurlijk; ik doe graag mee. Wat een superleuke actie weer. En wat doe je het toch goed! Ik zou graag een naked palette willen winnen! Ik volg je via Bloglovin (melissavanstipdonkmaas) en youtube (melissa van stipdonk). Gr. melissa (melissamaas@hotmail.com)

Geef een reactie

