Vlog #3 Inkopen doen.

Hey Beauty’s! Ik heb weer een keer een vlog, ik vind het enorm leuk om te vloggen, maar heb simpelweg niet een heel boeiend/interessant leven waarin ik veel doe. Ik ben nog steeds bezig met afstuderen, waardoor ik vaak gewoon de dag achter de computer doorbreng, donderdag was dit echt niet het geval en besloot ik even naar de stad te gaan. In deze vlog neem ik je dan ook mee. Ook hebben we s’avonds lekker pannenkoeken gebakken!! Kijk je mee!

13 gedachten over “Vlog #3 Inkopen doen.”

  1. Leuke vlog! En zeker blijven doen!!!! Lief dat ik genoemd word. Hoe vond je de lipstick, ik vind het net een lipbalsem ๐Ÿ˜‰ En ook ik heb nu zin in pannekoeken! ๐Ÿ˜‰ Xx Ps schitterende (oog) look! ๐Ÿ˜‰

  2. Leuke vlog! Ik had net als jij bij mij gister deze video van jou ook al op Youtube bekeken hihi ๐Ÿ™‚ Als het goed is gaat mijn vriend morgen pannenkoeken bakken, daar verheug ik me nu al op door jouw video!

Geef een reactie

