So Susan Dual Brow Powder.

0

Iets meer als een week geleden kon je al een review lezen van de So Susan Universal Blush, waar ik razend enthousiast over was. In mijn favorieten video van Augustus liet ik ook deze blush zien, maar ook dit wenkbrauwkitje. Ik kan dus al vertellen dat dit ook zeker een favoriet is. Tot nu toe ben ik echt heel erg tevreden over de make-up van So Susan. In deze review zal ik dan ook vertellen wat ik zo fijn aan deze wenkbrauwpoeder vindt!

1

So Susan is een merk uit Londen wat op is gericht door Susan Chyi. So Susan staat bekend om hun samensmelting van rimpel reliëf technologie in dagelijkse make-up. So Susan test overigens niet op dieren, goed en fijn om te weten.

2

De verpakking ziet er simpel uit. De verpakking vind ik niet zo zeer mooi maar is wel degelijk. Ik ben gewoon niet zo dol op metallic zilver. De opdruk van letters vind ik wel erg mooi!

3 4

Het is een dual brow powder wat inhoud dat dit palette twee kleuren wenkbrauwpoeder bevat en ook een applicator. Het is een powder to gel formule. Het is dus poeder, die aanbrengt als gel. Dit kitje bestaat alleen in deze 2 kleuren, wat erg jammer is, want wanneer je kleur er niet bij zit heb je er niets aan. Ook hebben de kleuren een bruine ondertoon wat niet veel mensen hebben, meer mensen hebben een assigge ondertoon in de wenkbrauwen.

5

De applicator die er bij zit bevat redelijk harde haartjes waardoor hij prima werkt om de poeder gel mee aan te brengen. Toch is het wel een goedkoop borsteltje want hij wiebelt er snel wat inhoud dat de lijm bijna loslaat.

6

De swatches van de wenkbrauw poeder. De pigmentatie lijkt tegen te vallen, het is niet heel sterk of duidelijk, maar op de wenkbrauwen is de kleur zeer goed terug te zien.

7

Tijd om te testen.

8

Mijn wenkbrauwen zonder product. Ik had ze wel een beetje beter mogen epileren zie ik nu.

9

Nog een foto van veraf om goed het verschil te kunnen zien.

10

En de wenkbrauw poeder aangebracht. Ik gebruik de donkerste kleur, die heeft het minste een bruine ondertoon. Het valt nog steeds wel op dat de kleur een bruine ondertoon heeft De poeder brengt enorm makkelijk en prettig aan en tijdens het aanbrengen is het net gel, het is totaal niet poederig zoals poeder, eerder een vaste substantie. Je kunt je wenkbrauwen hiermee dus veel beter aanzetten en ook is de dichtheid veel groter. Je ziet bijna geen huidstukjes er meer doorheen, wat je met een potlood en poeder nog wel vaak hebt.

11

En van veraf. Het is wel een vrij donkere poeder die ervoor zorgt dat de wenkbrauwen dus wel goed opvallen, dat vind ik het enige nadeel. De lichtste kleur is te licht en te lichtbruin en de donkerste kleur is net wat te donker. Toch staat de donkere kleur bij een full make-up look wel erg mooi. Op deze foto heb ik namelijk vrij weinig make-up op, maar wanneer je echt een knallipstick draagt, zullen de wat heftiger aangezette wenkbrauwen ook mooier staan.

12

 

De poeder blijft de gehele dag op zijn plaats zitten en is smutchproof, je veegt de poeder dus niet zomaar van je wenkbrauwen af. Dit komt ook omdat het meer een gel is wanneer je het aanbrengt op je wenkbrauwen. Ik ben er echt helemaal verliefd op, want ik kan met deze poeder mijn wenkbrauwen zo mooi in vorm brengen en opvullen, daar kan geen enkel ander product (tot nu toe) aan tippen. Ik vind gewoon de gel structuur enorm fijn! Mijn Catrice wenkbrauwkitje is aan de kant geschoven en heeft plaats moeten maken voor de beauty! Ik gebruik hem namelijk tegenwoordig iedere keer wanneer ik mijn wenkbrauwen doe.

Een ander minpuntje vind ik persoonlijk het prijskaartje wat eraan hangt. Dit kitje is namelijk te koop voor €15,95, wat ik persoonlijk toch wel aardig prijzig vind voor een wenkbrauwproduct. Anderzijds, voor een merk als Anastacia betaal je ook aardig hoge bedragen en de producten zijn het toch echt waard. Zo ook bij deze wenkbrauwpoeder, deze zal heel lang meegaan voordat hij op is en dan vindt ik het de €15,95 wel waard.

Het So Susan Dual Brow Powder is online is de So Susan webshop te koop en kost €15,95.

Wat vind jij van deze wenkbrauwpoeder/gel? Ken jij het merk So Susan al?

12 gedachten over “So Susan Dual Brow Powder.”

  1. Mooi resultaat! Mijn haar is een warme bruine kleur, maar mijn wenkbrauwen zijn juist weer koel van kleur. Daarom gebruik ik altijd het wenkbrauwpoederkitje van Catrice, die kleuren zijn koel. Maar ik denk dat deze kleuren weer beter bij mijn haar staan. Hmm..

  2. Heel erg mooi Sarah! Ik gebruik zelf nog steeds geen wenkbrauw producten. Wel het 1 en ander geprobeerd maar ik voel me er niet prettig bij. Heb constant het idee dat mensen alleen maar naar mijn wenkbrauwen kijken. Terwijl ik het relaxt aanbreng! 😉 Xx

Geef een reactie

