Mask Monday; dr. van der Hoog Cocos Mint masker.

1

Ojee, ik moet weer hoog nodig nieuwe maskers inslaan! Ik grabbelde door mijn mandje met maskers en kwam tot de conclusie dat ik vrijwel alle maskers al een keer heb gereviewd, ik heb dan alleen het tweede masker nog en ook alleen nog maar maskers van merken waarvan ik al vaak een masker review heb gedaan. Hoog nodig tijd om dus weer eens rond te snuffelen naar nieuwe maskers! Maar dat terzijde. Ik vond nog één masker in mijn stash die ik nog niet had gereviewd, weliswaar weer van dr van der hoog, maar volgens mij wel een goed masker, dus lees verder voor de review van het cocos mint masker.

2 3

Het cocos mint masker is een vochtregulerend en verfrissend masker voor ieder huidtype. Ik ben gek op cocos dit maakt de huid vaak zacht en in combinatie met pepermunt is het heerlijk verfrissend. Ik ben erg benieuwd naar dit masker. 4

De ingrediënten. Het masker bevat op zich vrij basis en goede ingrediënten, alleen helaas ook parabenen en parfum, voor diegene die daar gevoelig voor zijn.

De test.

5

Tijd om het masker te testen en even lekker te ontspannen. Dit is mijn huid voor het masker. Mijn huid is momenteel goed (gezond) en egaal. Toch is een oppepper in de zin van een masker natuurlijk nooit verkeerd!

6

Mijn huid in close up, ziet er allemaal goed en rustig uit. 7

Het masker is erg romig, misschien iets te romig, het had van mij iets harder mogen zijn. De substantie droop nu bijna van mijn gezicht af tijdens het aanbrengen. Gelukkig wanneer je wat hebt aangebracht blijft het ook wel goed zitten. Het masker bevat blauwe bolletjes waar denk ik het pepermunt extract in zit. 8

En mijn huid na het masker. Boterzacht, heerlijk! De cocos heeft de huid enorm zacht gemaakt en mijn huid is ook wel wat verfrist.

9

Mijn huid ziet er goed gevoed en gehydrateerd uit. Ik merk dat het masker mijn huid erg gehydrateerd heeft ook. 10

De enige tegenvaller vond ik dat het masker niet zo verkoelend was. Mint zorgt meestal voor een verfrissend en verkoelend moment met aanraking van de huid, dit was bij dit masker niet zo. Meestal wordt de huid lekker koud wanneer er mint in een huidverzorging zit, maar hierbij helaas niet. Gelukkig voelt mijn huid toch wel lekker fris aan.

+ Verfrissend

+ Verzachtend

+ Hydraterend

– Niet verkoelend

Een heel basic masker die niet zorgt voor wonderen, maar wel je huid een fijne oppepper geeft en je lekker laat ontspannen!

Het dr. van der hoog cocos mint masker is te koop voor €1 bij de Big Bazar. 

Wat vind jij van dit masker?

8 gedachten over “Mask Monday; dr. van der Hoog Cocos Mint masker.”

  1. Klinkt goed sowieso mint en kokos daar hou ik beide van! Ik zie vaak bij jou maskertjes voorbij komen die ik nog nooit heb gezien (of ik kijk met mijn neus), leuk gedaan! x

Geef een reactie

