30 Dagen Lipstick Challenge

5

De 30 dagen zitten erop! Wat een leuke challenge en wat leuk om al mijn lipproducten weer eens op te zien duiken en bij jezelf te denken, deze moet ik echt vaker dragen! Kijk mee naar alle lipsticks die ik heb gebruikt tijdens de challenge!

Dag 1 t/m 3

1-3

Ik ging de lipstick challenge van start met Hot Pink van Max & More (Review). Ik was de lipsticks aan het testen en vond deze kleur het mooist.

Dag 2 droeg ik een prachtige beauty van Catrice namelijk Red my lips! Wat een mooie kleur, zeker één van mijn favorieten uit mijn stash!

Dag 3 was het de kans om te stralen aan H&M Matte lipsticks Landinski. Het blijft een mooie gewaagde kleur, ik ben er erg blij mee.

Dag 4 t/m 6

4-6

Dag 4 droeg ik een koraalkleurtje, namelijk Coral Calling van Essence. De kleur komt op foto niet helemaal over, in het echt is hij een tikkeltje donkerder en dus meer koraalkleurig.

Dag 5 droeg ik een pracht beauty namelijk Relentlessly Red van Mac (Review). Ik ben trotse bezitster van 2 MAC lipsticks waaronder deze mooierd. Ik ben er echt verliefd op!

Dag 6 stond Catrice Kiss Kiss Hibiscuss in het zonnetje. Een hele mooie roze oranje kleur. Een zeer bijzondere maar mooie kleur!

Dag 7 t/m 9

7-9

Dag 7 droeg ik een hele mooie nude kleur, zeker een favoriete nude kleur namelijk Hey Nude van Catrice. Hij matcht onwijs mooi met mijn lippen en huid.

Dag 8 was het weer tijd voor een rode rakker, namelijk Rimmel Apocalips 402 across the universe.

Dag 9 ging ik voor een mooie berry kleur namelijk Sans Soucis Misty Cherry (Review).

Dag 10 t/m 12

10-12

Dag 10 koos ik voor Calvin Klein Henna een mooie nude kleur, past perfect bij een smokey eye (Review)!

Dag 11 heb ik lipstick op? Ja ik heb lipstick op namelijk Essence Natural Beauty, een prachtige kleur die net een tintje donkerder en roder is dan mijn eigen lipkleur.

En dag 12 ging had ik ook een mooierd op namelijk P2 Market Street. Wanneer je in Duitsland bent en bij de DM komt of ergens anders waar ze P2 verkopen, kijk dan even naar deze kleur, hij is echt prachtig (Review)!

Dag 13 t/m 15

13-15

3 roze dagen, kun je raden wat mijn favoriete kleur lipstick is?

Dag 13 een lipstick die helaas sinds kort uit de schappen is verdwenen, Essence Cotton Candy. Ik ben erg blij dat ik deze toch nog heb weten te bemachtigen (Review)!

Dag 14 droeg ik Rimmel Kate 02 een prachtige roze kleur!

Dag 15 droeg ik uit de Limited Edition van Catrice Alluring Pink, wat is deze lipstick mooi zeg! Deze lipstick heb ik gekocht tijdens de challange omdat ik geen lipstick van de MAC Kelly collectie kon bemachtigen en daarom mocht ik van mezelf deze lipstick kopen (Review).

Dag 16 t/m 18

16-18

En nog meer roze!

Dag 16 mijn all time favoriete lipstick. Hij lijkt hier nog meer neon dan hij al is! Candy Yum Yum van MAC! (Review)

Dag 17 een Power Pout (soort chubbystick) van MUA in de kleur Irreplaceable. Heel mooi en lekker romig (Review)!

Dag 18 droeg ik een lipstick van Flomar namelijk R15 Incognito in Pink. Een mooie oud roze kleur met paarse ondertoon (Review).

Dag 19 t/m 21

19-21

Dag 19 was ik bezig met bloggen en teste ik de MUA lipstick shade 5 uit. Deze droeg ik ook gedurende de dag. Ik weet niet of ik hem zo mooi vind (Review).

Dag 20 is voor een super lipstick namelijk Bella Pierre Ruby. Deze lipstick blijft zeker wel 6-8 uur goed op je lippen zitten zonder hem bij te hoeven werken. Zeer long lasting dus!

Dag 21 over long lasting gesproken, hier droeg ik de Hema Longer Lasting lipstick 01, ook zeker een favoriet. Deze lipstick is echt prachtig matt (Review)!

Dag 22 t/m 24

22-24

Dag 22 maakte ik een combinatie van de Essence lipliner in 12 Wish me a rose en daarover E.L.F. Classy.

Dag 23 koos ik voor een rode matte kleur van Essence, de XXXL lipgloss Matt in Silky Red (Review).

Dag 24 ging ik ook weer voor een hele goede en fijne budget lipstick namelijk Hema pure shine in kleur 17.

Dag 25 t/m 27

25-27

Dag 25 pakte ik mijn Wet N Wild lipstick erbij in kleur Eg23 Rapture. Echt een mooie kleur, ik draag deze veel te weinig (Review)!

Dag 26 droeg ik een hele koele oud roze kleur Frozen Rose van Catrice.

Dag 27 had ik Terra van Max make-up (nu Max & More) op mijn lippen. Een mooie bruine nude kleur die helaas niet meer in het nieuwe assortiment zit.

Dag 28 t/m 2928-29

Dag 28 had ik een licht gepigmenteerde lipstick op. Catrice Ultimate Gel Colour 070 License to Pink, deze is helaas ook uit het assortiment.

Dag 29 sloot ik af met NYC Expert Last Lip Lacquer 400 Big City Berry (Review).

Dag 30?? Juist, blijkbaar moet ik weer terug naar de basisschool, want het rekenen/tellen zit er bij mij nog niet helemaal goed in. Ik heb meerdere keren geteld, maar blijkbaar heb ik een fout gemaakt waardoor ik dag 29 aan heb gezien voor dag 30.

De Challenge

De challenge was opgezet door Martine en Willemijn van Live Life Gorgeous! De bedoeling was om 30 dagen lang iedere dag een andere lipstick te dragen. Wanneer je geen 30 lipsticks had mocht je ook gebruik maken van een lipgloss of dergelijke. Tijdens deze 30 dagen mocht je dus niet een lipstick dubbel dragen en ook geen nieuwe lipsticks kopen uitgezonderd de MAC Limited Edition van Kelly en Sharon Osbourne.

Is het gelukt?

Wat betreft het 30 dagen lang een andere lipstick dragen, ja dat is mij gelukt. Behalve dag 30 dan maar dat neem ik even voor lief. Wel moet ik eerlijk toegeven dat ik wel lipsticks heb gekocht. Er gingen wat lipsticks uit het assortiment zoals Essence Cotton Candy en Catrice License to Pink en die wilde ik erg graag hebben. Ook zag ik dat NYC een nieuw product had namelijk de Lip Lacquer. Deze wilde ik voor mijn blog kopen om te reviewen (review staat inmiddels ook online). En in plaats van de MAC Kelly en Sharon collectie kocht ik de Limited Edition van Catrice. Al bij al dus nog wel wat gesprokkeld. Ik kon het gewoon niet laten met name de lipsticks in uitverkoop. Toch vind ik wel dat ik het goed gedaan heb, ik heb namelijk geen nieuwe collecties gekocht (afgezien NYC) want ik zag ook de nieuwe lipsticks van Catrice en Essence in de schappen liggen, maar die heb ik braaf laten liggen.

Ik vond het een super leuke challange om te doen en wil Martine en Willemijn bedanken voor de leuke challange. In het begin vond ik het nog wel makkelijk en wist ik welke lipstick ik op wilde, maar namate het einde vorderde vond ik het wel heel lastig om toch nog een leuke kleur naar voren te toveren. Ook wilde ik creatief zijn en niet alleen maar dezelfde merken gebruiken. Dat is mij op zich nog wel goed afgegaan vind ik zelf. Ik heb er ook weer leuke volgers bij op Instagram die ook de challange deden, echt heel leuk en gezellig! Alle foto’s zijn overigens ook terug te vinden op mijn Instagram account Shoppingsarah. Volg jij mij al?

Wat vonden jullie van de Challenge en welke lipstick is jou favoriet?

20 gedachten over “30 Dagen Lipstick Challenge”

  1. Onwijs knap dat je elke dag een andere lisptick hebt gedragen, ze zien er stuk voor stuk prachtig uit. En het is logisch dat je toch nog een paar lipsticks hebt gekocht, ze zijn ook gewoon zo verslavend!

  2. Wauw knap dat je toch elke keer een andere lipstick koos! Ik heb er niet zoveel, dus ik kan dat niet eens haha! Het is trouwens wel ‘challenge’ met de E en niet challAnge.

  3. Zo goed dat je deze challenge hebt gedaan! Ik zou het er denk ik slecht van afbrengen en gewoon bij mijn favoriete lipsticks blijven hangen haha! Ik merk dat ik maar af en toe lipsticks pak die ik niet zo vaak gebruik!

Geef een reactie

