Mask Monday; Dr. van der Hoog Creamy Coconut.

1

Het weer de afgelopen paar dagen was niet om over naar huis te schrijven. Grauw, veel regen en een hoge luchtvochtigheid. Dit weer merk ik dan al snel aan mijn huid. Het wordt echt herfst weer. Mijn huid reageert daar altijd erg gevoelig op. Ik krijg weer last van wat onzuiverheden en mijn huid is niet echt mooi egaal meer. Tijd voor dus weer een maskertje! Dit keer teste ik het Dr. van der Hoog Creamy Coconut masker. Een masker dat stimuleert en verfrist.

2 3

Het Creamy Coconut masker heeft een leuke toepasselijke verpakking. Er staat een gebroken cocosnoot op met daarop de tekst gedrukt. Leuk gedaan, de verpakking spreekt me dan ook wel aan, hij straalt ook wat rust af. 

4

Buien hebben we hier inmiddels wel genoeg gehad, helaas kennen we hier alleen geen tropische buien. In mijn gedachte sta ik nu heerlijk te genieten van een warme tropische bui op een mooi natuurrijk eiland. Ik ben erg benieuwd of dit masker dat weet te evenaren. 5

De ingrediënten. 6

En zo ziet de substantie eruit van het masker, een dunne maar romige substantie met kleine blauwe balletjes. Deze dienen hoogstwaarschijnlijk voor het verfrissende effect. Laten we het testen! 7

Mijn gezicht voor het masker. Al wel weer redelijk rustig, maar toch heb ik nog wat last van oneffenheden. 8

Her en der zie je een verdwaald plekje, het zijn hele kleine puistjes. 9

Het masker aangebracht en genieten maar. Het masker had van mij iets vaster qua structuur nog mogen zijn, want het bleef nu maar net op mijn gezicht plakken, het is vrij dun namelijk. De geur van het masker ruikt enorm naar cocosnoot, maar wel een lekkere cocosnoot geur, geen chemische geur. Ik laat het masker 15 minuten inwerken en haal het vervolgens met lauw water eraf. Het masker droogt niet op, maar blijft romig zoals je het ziet op de foto hierboven die ik maakte toen ik het masker net op had. 

10

En na het masker. 11

Mijn huid voelt ontzettend zacht en fris aan. Ook zie ik dat de poriën wat geslonken zijn, wat voor een egaler effect zorgt. 12

Op deze foto zie je dat nog beter. Links voor en rechts na het masker. De poriën zijn zichtbaar wat geslonken en de huid is egaler. 

Een prima basis masker wanneer je het mij vraagt. Het masker verricht geen wonderen, maar is zeker lekker ter ontspanning en wanneer je even je huid een verfrissende oppepper wilt geven. De huid wordt er heerlijk zacht van en ook krijg je er een egalere huid voor terug. 

Het Dr. van der Hoog masker is te koop voor €2,22 in verschillende drogisterijen.

Wat vind jij van dit masker, heb jij hem weleens geprobeerd? 

 

 

6 gedachten over “Mask Monday; Dr. van der Hoog Creamy Coconut.”

Geef een reactie

