So Susan Universal Blush.

1

Eindelijk ben ik er dan aan toegekomen om deze blush te reviewen! Ik gebruik hem al een tijdje, want hij zat in de VIPbox van juli en ik vind hem prachtig kan ik je alvast melden! Ik had de foto’s van de blush al klaarstaan op mijn laptop en de blush was al beland in mijn every day bakje, maar steeds vergat ik om foto’s te maken wanneer ik hem op had. Tot nu, ik kon het niet langer aanzien dat ik jullie deze prachtige blush zo lang onthouden heb. Een blush die vrijwel iedereen staat en iedereen een prachtige gloed op het gezicht geeft. Lees verder voor de review en swatches.

2 3

Zoals je al kunt zien heeft de blush een vrij universele kleur. Een neutrale kleur die vrijwel iedereen staat. De blush heeft niet duidelijk een warme of koele ondertoon, maar bevat van beide wat. Maar dan het uiterlijk van de blush, daar ben ik minder tevreden over. Het ziet er vrij goedkoop uit en dat terwijl de blush dat absoluut niet is! De letters slijten snel van de deksel af wat wel heel goedkoop ook oogt. Nee voor het geld wat je voor de blush betaald had So Susan toch wel wat meer aandacht aan het uiterlijk ook mogen besteden. 4

De blush werd geleverd in dit schattige kleine doosje. Het was de vakantie editie van de VIPBox waar allemaal kleine mini producten inzaten, handig voor mee op reis. Zo ook deze blush, ideaal van formaat om mee te nemen. 5

So Susan test niet op dieren en is verder hyporallergeen, bevat geen minerale oliën en is een natuurlijk product.  7

De ingrediënten.

6

Ik ben echt meer dan dol op dit soort kleuren. De kleur past vrijwel bij iedere look die je maakt en staat dus altijd mooi.

8 9

Het is een roze kleur met een warme en koele ondertoon. De blush heeft wat zilveren maar ook wat gouden shimmers in zich.

10

En het resultaat met de blush op. Je krijgt er prachtig blosje van op je wangen, alsof je van nature wat bloost. Een heel mooi effect wanneer je het mij vraagt. De blush is ook goed te blenden waardoor hij mooi overloopt in de rest van je huid. De structuur van de blush is als zijde, het glijd over je huid heen wanneer je hem met een kwast aanbrengt. 11 12

Kijk de mooie subtiele glans die deze blush heeft! Je hebt eigenlijk geen highlighter meer nodig! 13

Ja deze blush kan ik je van harte aanraden! Wat een beauty, ik ben er helemaal gek mee. Ik heb deze blush ontzettend vaak gedragen afgelopen maand, ook ging hij overal mee naartoe. Het is een ideale kleur die veel mensen mooi zal staan. Ik raar hem alleen vrouwen en meiden met rosacea af, ik denk dat hij daar net iets te rood/rozig voor is en het alleen maar benadrukt. Ik ben helemaal fan en dit product gaat zeker terugkomen in mijn favorieten, want ik heb er een nieuwe favoriet bij! Of ik hem weer zou aanschaffen wanneer hij op is, dat weet ik niet. Ik vind €15 voor een blush van 4gram wel erg prijzig. Op de site staat het ook slecht aangegeven, er staat namelijk niet bij of je voor €15 een fullsize of travelsize blush krijgt. Voor een fullsize zou ik het wel over hebben, want de kleur en textuur vind ik werkelijk prachtig.

De So Susan Universal Blush is te koop voor €15,90 op de online webshop van So Susan. 

Wat vind jij van deze blush?

13 thoughts on “So Susan Universal Blush.”

Geef een reactie

