Mask Monday; DA Mud Angel.

1

Het laatste masker alweer van de nieuwe reeks masker uit het masker assortiment van de DA. Over de vorige twee masker was ik aardig te spreken, waarbij ik het meeste resultaat zag bij het Argangold masker. Vandaag ga ik het moddermasker reviewen. Een reinigende en verstevigend masker. Lees verder wat ik ervan vind!

2 3

De ingrediënten. Het masker bevat voor zover ik kan zien alleen maar natuurlijke ingrediënten.

4

Mijn gezicht voor het masker. Mijn huid is rustig alleen heb ik hier en daar dat mijn huid wat rood is. 5

Verder ziet de huid er rustig uit, geen puistjes of andere bultjes. 6

Op de bschrijving van het masker stond dat de werking beter was wanneer je het masker au bain marie zou verwarmen eerst. Dat vond ik wat te veel moeite en nam te veel tijd in beslag, ik koos daarom ervoor om het masker een paar minuten in heet water te leggen, zodat de vloeistof toch kon opwarmen. Het masker wordt binnen 10 minuten hard, niet overal maar op de meeste plekken in je gezicht wel. Daarna is het redelijk makkelijk af te wassen met lauw water en bijvoorbeeld een washandje.

7

Het resultaat is een gladde en zachte huid. Verder zie en voel ik niet veel verschil. 8

De poriën lijken ook iets meer gesloten, maar niet veel. 9

 

Ik bracht nog een klein beetje van het serum aan op mijn gezicht, die dient als dagcrème. Nu ik dit keer minder serum heb gebruikt, bevalt het serum/dagcrème me beter. Nu trekt het ook snel in.

Het masker maakt de huid glad en zacht en verstevigd de huid misschien een heel klein beetje, maar dat is het ook. Ik zie en voel niet veel verschil. De geur van het masker is rustig en ruikt wat naar zeezout. Ik weet het niet. Het is een lekker masker ter ontspanning, maar daar houd het ook bij op. Dit masker verricht helaas weinig wonderen.

Het DA Mud Angel masker is te koop bij de DA en kost tussen de €1,09 en €1,49.

Wat vind jij van dit masker?

 

 

5 thoughts on “Mask Monday; DA Mud Angel.”

Geef een reactie

