Back to School Make-up (Budget) & Kleding Look.

Hey Beauty’s! De scholen zijn al weer begonnen in het noorden en ook de rest van het land begint bijna weer. Daarom heb ik voor jullie een Back to School make-up en kleding look video. Ik laat je zien hoe ik mijn make up zou doen op een eerste schooldag en wat ik aan zou doen. Hope you like it en alvast heeel veel succes weer op school, you can do it!

Producten gebruikt in de video:
– Max Factor CC cream kleur 50 Natural (als vervanger kun je ook de CC cream van de Action gebruiken, deze is ook erg goed!)
– Max & More (action) poederfoundation in Nude.
– Catrice wenkbrauwkitje.
– E.L.F. Eyelide primer in Sheer.
– E.L.F. Little Black Beautybook Cool Edition.
– Hema blending brush
– Catrice Definning Blush 020 Rose Royce
– Essence blush/contour brush.
– Essence XXXL Longlasting Lipgloss 1 Baby doll’s Favourite

Liefs, X Sarah

3 gedachten over “Back to School Make-up (Budget) & Kleding Look.”

Geef een reactie

