Mask Monday; DA Cranberry Love❤.

1

Vorige week vertelde ik je al dat ik bij de DA drogist drie masker had gekocht, die nieuw in het assortiment waren. Vorige week reviewde ik het Argangold masker en vandaag review ik het tweede masker; Cranberry Love. Over Argangold was ik zeer tevreden, lees verder om te zien of ik ook over dit masker een goed woordje heb!

2

3

Het Cranberry Love masker is een voedend en beschermend masker. Ook dit masker bevat 2 delen, het masker zelf en een kalmerend serum na het masker. Dit kalmerend serum is een soort van dagcrème. Vorige week kon je al lezen dat ik hier niet heel lyrisch over ben, het is aan de vette kant en past niet bij mijn huidtype, daarom heb ik deze keer het serum niet gebruikt. Daarnaast is het masker rijk aan antioxidanten en omega 3 & 6. 4

De ingrediënten. Op het eerste oog niets geks. Wel wat voedingskleurstoffen en parfum, maar dat is het enige voor zover ik kan zien.

6

Droge cranberry’s vind ik overigens altijd heel lekker om in de brinta te doen s’ochtends. Ook zijn cranberry’s erg gezond, zo bestrijden ze vaak een blaasontsteking en zijn ze ook goed om een blaasontsteking te voorkomen.

7

Mijn gezicht voor het masker. Niet helemaal rustig, ik heb hier en daar wat vlekjes en roodheden, vooral op de wangen maar dat zie je niet echt van vooraf.

8

Hier zie je een close up van de wangen. Ik heb weer last van wat bultjes/puistjes en wat roodheden.

9

Het masker net aangebracht. Super tof, het masker bevat echte stukjes cranberry, hierdoor scrub je de huid ook direct een beetje. Het masker ruikt ook heel erg naar Cranberry, alleen door de parfum wel een beetje naar een wat neppe geur, het lijkt er heel erg op, maar de geur is warmer dan de normale cranberry geur is. Het masker ruikt wel heerlijk zoet! Ook smeert het goed en lekker uit op je huid. Nu moet het 10 minuten intrekken.

10

10 minuten heb ik het laten intrekken en het er vervolgens met lauw water afgehaald. Het eerste wat mij opviel was dat het masker aardig droog wordt en het er vervolgens lastig af te wassen is. Het duurt wel even voordat je alles goed van je gezicht af hebt. Daarna is je gezicht heerlijk zacht en glad! Ook zie ik wel dat mijn roodheden wat verminderd zijn en mijn huid rustiger oogt. Het enige minpuntje is alleen dat mijn huid wat trekkerig aanvoelt. Mijn huid voelt een klein beetje droog aan waardoor het wat gaat trekken. Gelukkig was dit probleem vrij snel opgelost door een dagcrème aan te brengen.

11

Een close up van mijn wangen. Ik zie daadwerkelijk dat mijn huid echt rustiger is, iets wat ik erg prettig vind! Ook de roodheid van mijn wangen is een stuk minder. Ik ben hierover echt positief verrast, dit effect had ik niet voorzien.

12

Ik ben erg positief verrast over dit masker! Mijn huid wordt er enorm rustig van en ik het het idee dat het wat ontstekingsremmend werkt. De roodheden zijn minder en bijna verdwenen en mijn huid voelt zijdezacht en glad aan. Het enige minpuntje is zoals ik al benoemde de trekkerigheid na het masker, maar dit is makkelijk op te lossen door een dagcrème erna aan te brengen. Wat een heerlijk masker is dit! De geur is lekker zoet en de structuur van het masker is ook erg prettig. Dit masker kan ik je zeker aanraden!

Het DA Argangold masker is te koop bij de DA. De prijzen variëren van €1,09 of €1,49 per masker.

Wat vind jij van dit masker?

10 thoughts on “Mask Monday; DA Cranberry Love❤.”

  1. Ziet er als een fijn masker uit maar ik zou zelf voor de argangold masker gaan. Ben niet zo van de cranberry’s! 😉
    Ik heb even gekeken maar hier in Almere zit helemaal geen DA en in Adam zit hij op plekken waar ik nooit in de buurt kom! Zou jij me niet 2 argangold maskertjes op willen sturen? Ik wil ze dolgraag uitproberen! Ik betaal uiteraard alles ook de envelop en postzegels. Ik hoor het wel. 😉 Xx

  2. Ziet er goed uit ! Er is ook een masker van dr van der hoog voor de gevoelige huid, die is ook erg fijn! Zit geen parfum in en haalt ook echt roodheid uit het gezicht weg 🙂

Geef een reactie

