Would You Rather?

Hoi Mooierds! Deze TAG kwam ik tegen bij blogger Saskia van Twinkelbella.nl, ik vond de vragen zo leuk dat ik hem ook wilde doen. Geniet ervan!

Vragen van de Would You Rather TAG:
1. Slordig haar en mooie make-up of mooi haar en geen make-up?
2. Zou je liever je wenkbrauwen afscheren of je wimperhaartjes er uit trekken?
3. Wil je liever voor de rest van je leven alleen nog maar bij MAC shoppen, of liever bij Sephora?
4. De lipgloss/lipliner look óf een eighties permanentje?
5. Liever een duidelijke foundation rand op je gezicht, óf te heftig aangebrachte blush?
6. MC Hammers Pants of een fietsbroekje?
7. Liever een te oranje mislukte spray tan of duidelijke tan lines die je niet kan verbergen?
8. Wil je liever een slecht kapsel of een lelijke haarkleur?
9. YouTube weg of Twitter weg?
10. Zou je liever je make-up kwasten voor altijd opgeven, of mascara?

5 thoughts on “Would You Rather?”

  1. Leuke video! En wat opvallend dat je voor MAC kiest in plaats van voor Sephora! Ik vind MAC wel een heel fijn merk, maar ik zou vanwege Too Faced en Urban Decay (die merken vind ik nóg fijner), voor Sephora gaan! ❤

Geef een reactie

