Spam je Blog/Youtube kanaal!

spam je blog

Hoi Beauty, Fashion, Lifestyle, Food en more Lovers! Vandaag is het tijd voor een potje spammen! De eerste keer dat ik dit op mijn blog doe. Waarom? Omdat ik op zoek ben naar nieuw leesvoer en misschien jij ook wel? Ik ken al heel veel blogs, maar nog lang niet alle blogs. Maar niet alleen blogs, misschien heb jij wel een Youtube kanaal, spam die hier ook graag even, want ik ben ook gek op filmpjes kijken!

Bij deze Spam dus alsjeblieft je blog!!! Ik ben zo benieuwd naar jullie blogs!

Regels voor het spammen:

– Laat een comment achter wat je op jou blog kunt vinden en wat hem uniek maakt, waarin onderscheid jij je van de rest en waarom vind jij jou blog de moeite waard om erop te kijken?

– Zet niet je blog (Youtube kanaal mag wel) naam in de comment, maar in het vakje wat daarvoor bestemd is.

Verder laat al je creativiteit los, zet je blog/Youtube kanaal in het zonnetje en spam maar raak!

Liefs, X Sarah

25 gedachten over “Spam je Blog/Youtube kanaal!”

  1. Leuk dat we mogen spammen. Mijn blog ken je al maar voor diegene die hem nog niet kent! 😉 Op mijn blog komen notd’s voorbij maar ook leuke nailarts zoals “Louboutin” nails, disney nails en nog veel meer. Ik schrijf ook reviews over beauty producten. Ik laat je meegenieten met mijn (foto) shoplogs die vaak low budget zijn! En zo nu en dan komt er een leuke beauty DIY voorbij. Ook geef ik soms een budgettip. Ach..neem een kijkje en laat vooral een reactie achter. 😉 Lieve groetjes Mandy. http://mandybos.blogspot.nl

  2. Mij ken je al hihi, maar voor andere meiden: Ik ben Mariëlle, ik ben 19 jaar en mijn blog heet Gek op Makeup. Ik ben nu ongeveer 5 maanden bezig en ik word steeds enthousiaster haha. Ik kan op mijn blog mijn ei kwijt, dat zie je terug in beauty, fashion, DIY artikelen en nog veel meer andere artikelen! Mocht je me op Instagram willen volgen, daar heet ik ook gewoon gekopmakeup. Youtube heb ik ook, daar kun je vinden onder de naam Mariëlle M. Ik zou het leuk vinden als je op mijn blog/kanaal/instagram komt kijken! Liefs Mariëlle

  3. Leuk, ik doe mee!
    Sinds januari blog ik over alle boeken die ik lees. Erg veel verschillende soorten boeken waaronder ook veel young-adult en jeugdboeken.
    De jeugdboeken zijn vooral voorleesboeken die ik aan mijn eigen kinderen of de kinderen uit mijn klas voorlees.
    Ik heb dit jaar inmiddels 75 boeken gelezen, dus er staan al flink wat recensies en leeservaringen online.
    http://leesdan.blogspot.nl/

    Groetjes! Gerrianne

  4. Heb nog nooit mijn blog gespamt! Okeej, here we go! Ik ben Tamara 22 jaar en http://makeupthyself.wordpress.com gaat vooral over make-up en beauty. Vele reviews over producten die ik heb aangekocht. Dit gaat van lipsticks, oogschaduwen, BB creams, foundations tot haarmaskers, self-tannings en ga zomaar verder. Het zou fijn zijn als je eens kwam piepen! 🙂 (ik kom ook terug piepen)

    Veel liefst Tamara x

  5. wat lief dat we mogen spammen! mijn blog is mywickedweirdlife en ik heb een blog waar ik probeer zoveel mogelijk mooie nieuwe merken te leren kennen, waar ik veel beauty laat zien maar ook vleugjes fashion en lifestyle, waar ik budgettoppers probeer te vinden en battle met producten, ook laat ik wel een goed dupes van de dure merken zien en noem maar op!
    kom zeker even kijken!

  6. Jaa leuk! Ik ben Emily en blog op http://www.simplyemily.nl, een persoonlijke blog die vooral over mezelf gaat. Mijn stijl is simplistisch en geïnspireerd op Scandinavië, net als mijn blog. Ik ben geen typische beauty -of fashionblogger maar schrijf gewoon over wat ik leuk vind en de dag heb mee gemaakt 🙂

    X

  7. Leuk idee! Ik blog als Stephanista omtrent komende fashiontrends, leuke evenementen, nieuwe eigen outfits, nieuwe shops … Vooral fashion dus, maar ik toon er ook vaak mijn nieuwste nailart creaties. Hartelijk welkom dus op mijn blog. Reacties zijn er altijd welkom 🙂
    X
    Stephanie

  8. Hoi, Ik ben Evy! Ik zou het tof vinden als je mijn blog over fashion, make-up, beauty en lifestyle wil bekijken: http://www.mbfl.blogspot.com.
    Posts over lifestyle gaan vaak over mijn hobby’s, zoals dansen, zingen en acteren. Ik zing in een band en ik ben met mijn dansteam Nederlands kampioen geworden!
    Ik post verder DIY’s, OOTD’s, reviews, shoplogs en nog veel meer. Sinds kort heb ik ook video’s! Op mijn site heb ik een link staan naar mijn youtube kanaal. (En bloglovin’ en Google+ en instagram…)

    Ik schrijf al bijna een jaar, dus er zijn genoeg posts te vinden!

    xxx

  9. Heei! Ik ben Renee een meisje van 13 jaar dat graag filmpjes maakt op YouTube. Mijn YouTube kanaal heet: live like renee. Mijn kanaal gaat over beauty, fashion en lifestyle. Je kunt vooral vlogs, shoplogs, lookbooks en nog veeeel meer vinden op mijn kanaal. Ik zou het leuk vinden als jullie abonneren 🙂

  10. Hallo!
    Ik ben Astrid, een 20-jarige laatstejaarsstudente Bachelor Modetechnologie te Gent. Als sinds jonge leeftijd ben ik helemaal in de ban van mode. Ik las tijdschriften, scheurde er prentjes en foto’s uit en droomde van een leven in de modewereld. In het middelbaar volgde ik de richting Economie-Moderne talen. Omdat mijn middelbare school zich zo dicht bij huis bevond koos ik voor de veilige optie en een ‘normale’ ASO richting. Maar toen het tijd was om verder te studeren wilde ik absoluut iets doen in de MODE. Aangezien ik geen echte ontwerpster wil worden koos ik voor Modetechnologie. Sinds lange tijd volg ik modeblogs en bloggers op youtube. Wegens tijdsgebrek en na enkele mislukte pogingen lukte het nog niet om een eigen modeblog op te starten. Maar sinds kort (een weekje ongeveer) ben ik er ook aan begonnen. Ik vind het heerlijk over mode te schrijven en hoop dat dit mijn latere carrière ook een boost zal geven of dit een extra pluspunt zal zijn bij een sollicitatiegesprek.
    Dit is mijn blog; http://timeless-elegance.weebly.com/

    Groetjes!

  11. Hoi!
    Mijn blog is nog maar een maandje oud ofzo, maar ik heb wel al een aantal jaar ervaring met het bloggen. Ik heb een anonieme blog, dat wil zeggen dat ik mijn identiteit niet bekend maak, en het dus eens zo spannend is. Het is een fashion blog, met offcoarse ook beauty en andere dingen, maar toch heb ik als hoofdthema voor fashion gekozen, wat ook wel mijn grootste passie is. Hoe doe ik OOTD artikkeltjes ?(want ja iedere fashionista doet zo’n artikeltjes) Wel ik maak foto’s waar je alleen mijn achterkant ziet, of waar je alleen mijn lijf tot mijn nek ziet, dus zeer erg spannend! De naam heeft ook wel degelijk een betekenis ( zie: About & Contact page). Ik wil zeer graag nieuwe volgers want ja, mijn blog is dus nog splinternieuw!
    http://neon-fall.blogspot.be/
    Kijk zeker eens op mijn blog, reageer af en toe eens en je kan me volgen via GFC (google friend conect, zie je rechts, enkele klikkjes en je volgt me al!) Of via bloglovin (vind je ook rechts by follow me, maar dan moet je uiteraard wel boglovin hebben.
    http://neon-fall.blogspot.be/

    GREETSSSSS E. 😆

Geef een reactie

