Catrice Metallure Limited Edition.

1

Ik zat rustig wat te relaxen op de bank, een beetje mijn Instagram te bekijken en vloog van de stoel! Ik zag dat verschillende bloggers foto’s hadden gedeeld van hun buit uit de nieuwe Limited Edition van Catrice, Metallure. Wat! Ligt die al in de schappen! De collectie die ik zo graag wilde hebben en waar ik al een aantal weken op wacht! Nee, niet nu, niet nu dat ik geen geld heb! Ik kon wel door de grond zakken, want ik wist dat dit een collectie was die waarschijnlijk snel uitverkocht zou zijn. Het zat niet mee, tot dat mijn lieftallige vriend aanbood dat hij het wel wilde voorschieten! Ik sprong een gat in de lucht en nog voordat hij zijn pinpas kon geven zat ik al zowat op de fiets. Ik heb drie prachtige items uit de collectie kunnen scoren. In dit artikel lees je wat ik ervan vind!

2

Toen ik zag dat deze collectie uitkwam stonden de bronzer en de rode en roze lipsticks direct op mijn wishlist. Die producten die mij als eerste aanspraken kocht ik ook. Ik keek ook nog naar de oogschaduw’s in de schappen en naar de mascara of eyeliner, ik weet het niet goed meer, maar die trokken toch niet zo mijn aandacht.

3

Met name de lipsticks hadden direct mijn aandacht. Wat een prachtige hulzen hebben de lipsticks! Ik ben helemaal verliefd op het uiterlijk! Alleen daarom al stonden ze op mijn wishlist. Prachtig metallic roségoud met witte spinsels erop. Wauw! Wat een eyecatcher!

4

5

Ik nam de kleuren C02 Alluring Pink en C03 Alluring Red mee. 6

De namen op zich zijn niet heel spannend. Jammer want van Catrice zijn we toch anders gewend. 7

C-2 Alluring Pink. Een mooie dieproze kleur. Een echte knaller!

8

C03 Alluring Red. Deze rode kleur is knal/vampie rood.

9

Ook deze prachtige bronzer kon ik niet laten liggen. Het is een bronzer met highlightend effect.

10

De ingrediënten van de bronzer.

11

De bronzer lijkt gebakken, maar is geperst. Hij ziet eruit om op te eten!

12

De swatches zien er al veelbelovend uit! Wat een pigmentatie komt er van de bronzer af! Wauw! En ook de kleuren lipsticks mogen er zeker zijn. De rode lipstick is alleen een stuk minder fel als in verpakking.

13

Tijd om de producten aan te brengen. Hierboven zie je mijn gezicht met alleen wat poederfoundation, mascara en de wenkbrauwen bijgetekend.

14

En hier heb ik de bronzer aangebracht.

15

Het is duidelijk te zien dat het een bronzer/highlighter is. De bronzer geeft namelijk behoorlijk wat glow af! Zeker een pluspunt is dat de bronzer goed is op te bouwen. Ik adviseer je wel een kwast te gebruiken die niet gelijk heel veel product op neemt. Zelf heb ik een stiplingbrush hiervoor gebruikt en kon ik de kleur mooi opbouwen. Wat een prachtige warme gloed geeft deze bronzer!

16

C02 Alluring Pink.

17

Zucht, wauw! Wat een prachtige kleur! Ik ben er helemaal verliefd op! Wat een mooie diepe intens roze kleur met een paarse ondertoon. Heel mooi!

18

 

C03 Alluring Red.

19

Alluring Red swatchte ik in de winkel en toen was ik niet zo te spreken, ik bracht hem ook op mijn lippen aan en was niet helemaal overtuigd. In de winkel leek de pigmentatie namelijk aardig ver te zoeken. Toch kocht ik hem omdat ik hem heel graag wilde reviewen en ik hem misschien wat dikker moest aanbrengen. Wat achteraf dus ook blijkt, in de winkel heb ik snel snel geswatcht en aangebracht. Maar ik er wat meer tijd aan besteed, wauw! Net zo een prachtige kleur als de roze variant.

Wat een pareltjes zijn het! Niet alleen om naar te kijken, maar ook om te dragen! Het metallic effect vind ik reuze meevallen (gelukkig). Ik was erg bang dat je een enorme glinsterende metallic effect zou krijgen, maar dat is gelukkig niet. De lipsticks bevatten gewoon een subtiel glansje. De rode variant vind ik ook nog aardig semi mat. Wat ben ik tevreden over deze editie! Ik ben super blij dat ik deze producten heb gekocht en wat ben ik er blij mee!

De bronzer is het duurst van het setje, deze kost namelijk €4,99, een aardig bedrag voor een bronzer, wat ik erg jammer vind, maar je krijgt er ook wel aardig wat product voor namelijk 9 gram. Ook is het een product wat je niet iedere dag gebruikt en wat dus wel lang mee gaat.

De lipsticks kosten €3,99 per stuk, de “normale” prijs voor de lipsticks van Catrice. Erg fijn dat ze deze prijzen niet omhoog hebben gedaan!

De producten liggen momenteel in de schappen van de Kruidvat en Trekpleister! 

Heb jij al wat van deze Limited Edition lijn gescoord? 

11 thoughts on “Catrice Metallure Limited Edition.”

  1. Ik was op vakantie toen ik zag dat de collectie uitgekomen was. Dat was balen! Na nog veel foto’s te hebben bekeken van beauty bloggers heb ik besloten dat ik mijn opa en oma dan toch maar een mailtje moest sturen met de vraag of zij even in de winkel wilden gaan kijken. En het is geloof ik gelukt. Ik kan niet wachten tot ik de 2 lipsticks die ik wilde in ontvangst kan nemen! Nu maar hopen dat ze de goede hebben gekocht.

    1. Wat fijn en lief dat je opa en oma toch de lipsticks hebben gehaald! Balen is dat wanneer je op vakantie bent en er komt een mooie limited edition uit die je graag wilt hebben! Ik hoop ook voor je dat ze de goede hebben gekocht hihi. Vast wel:) x

Geef een reactie

