Life by Sarah 13 #Huishouden.

Hey Beauty’s! Ik heb weer een nieuwe Life by Sarah voor je klaarstaan, dit keer het Huishouden! Deze stond eigenlijk voor vorige week gepland, maar toen voelde ik me te beroerd om te filmen. Dus deze week het filmpje! Ik heb mijn beste gedaan om het weer leuk te monteren, so hope you like it! Veel kijkplezier

9 gedachten over “Life by Sarah 13 #Huishouden.”

  1. Zoooo Saartje wat ben jij snel :p leuk man om te zien. Tip van mij.. Ik deed het eerst ook altijd zo maar merk dat ik veel stof toch niet te pakken krijg met m’n doekjes. Ik pak voortaan de stofzuiger met zo’n speciaal klein en zacht mondje erop.. Werkt heel erg fijn! De stof verdwijnt dan namelijk in de stofzuiger en blijft niet op het doekje zitten (a). Ik zie uit naar t volgende Life By Sarah filmpje!! Xxxxx veel liefs

    1. Ah Lief! Super goede tip inderdaad, ik doe het heel soms ook met zon opzetstuk, maar moet het vaker doen, is net zo handig inderdaad! En gaat volgens mij ook sneller. Thanx voor de supertip! Liefs, xxxx

Geef een reactie

