I Love My Parfum TAG

Hey Beauty’s!

Vandaag heb ik een tag voor je en niet zomaar één! Nee, deze tag heb ik zelf verzonnen! Ik ben gek op parfum en heb nogal wat parfum verzameld, het leek me dan ook leuk hier een TAG over te maken. Mocht je hem willen overnemen, dit zijn de vragen:

1. Wat was je eerste parfum?
2. Wat is je lekkerste geur?
3. Je lekkerste dag en avond geur?
4. Welke geur heb je het meest gedragen?
5. Bij welke geur heb je een emotionele waarde?
6. Welke geur zou je iemand anders aanraden?
7. Welke geur heeft de mooist flacon?

Wanneer je hem overneemt, vermeld dan wel even dat je hem van mij hebt en laat het me ook zeker even weten, dan ga ik zeker even een kijkje nemen naar jou antwoorden!

Veel kijkplezier!

Wat is jou favoriete parfum geur uit je stash?

8 thoughts on “I Love My Parfum TAG”

  1. Wat een leuke TAG heb je bedacht! Echt heel leuk! 2 van mijn favorieten kwamen ook voorbij. Beide ooit gekregen van mijn zonen voor moederdag namelijk de Dolce & Gabbana light blue en de overheerlijke Givenchy Ange ou Demon Le Secret. Ik heb dan weliswaar een andere variant dan jij maar vind deze zooooo lekker! Doet me er weer aan denken om weer eens te wisselen van geurtjes! Dat is het nadeel van een grote parfum stash hebben dat je de meest heerlijke geurtjes vergeet te gebruiken in mijn geval nu met de Light Blue, ik ga hem er meteen weer bij pakken. 😉 misschien neem ik deze TAG wel van je over, hij is erg leuk. 😉 Xx (goed afgelopen met de libelle?) 😉

  2. Ik had de video gister al gezien, maar echt leuk dat je zelf deze tag hebt bedacht! 🙂 Vind dat altijd heel leuk omdat je op die manier ook eens een keer een andere tag ziet dan de tags die je al heel veel ziet 🙂

Geef een reactie

