E.L.F. Baked Bronzer, Blush & Highlighter.

1

Zoals je gisteren kon zien had ik wat producten besteld bij Eyes Lips Face, oftewel E.L.F. Gisteren plaatste ik hiervan al een unboxing video en vandaag ga ik je de eerste drie producten laten zien en tegelijkertijd reviewen. Het leek me leuk om de drie “gebakken” producten samen te reviewen. Ik kocht namelijk een baked bronzer, blush en highlighter. Lees verder om te zien hoe deze producten mij bevallen!

2

Ik heb al vele positieve verhalen gehoord over de gebakken producten van ELF. Persoonlijk ben ik nooit niet zo fan van gebakken producten, omdat ze vaak in eerste instantie niet zo veel pigment afgeven. Ze geven vaak pas veel pigment af wanneer je het product nat aanbrengt en nat make-up aanbrengen, daar ben ik niet zo fan van. Om die reden vermijd ik dan ook vaak gebakken producten, maar omdat ik over deze producten zoveel goeds hoorde, wilde ik deze producten weleens proberen en een kans geven.

3

Als eerst deze gebakken bronzer. Ik ben altijd erg huiverig voor bronzer, met name wanneer ik ze niet kan swatchen. Het is al snel te donker en dan weet ik van mezelf dat ik het niet ga gebruiken. Ik kocht dan ook de lichtste kleur st. lucia. 4

De blush kocht ik in de kleur peachy cheeky een mooie warm roze blush. 5

En een highlighter kon uiteraard ook niet ontbreken. De kleur moonlight pears verdween ook in de winkelmand. 6

De gebakken bronzer, blush en highlighter kosten €4 per stuk. Ze zijn afkomstig van de professionele studio lijn. Ik vind alleen de verpakking erg goedkoop voor een product wat uit de studio lijn komt. Meestal is er bij de studio lijn net wat meer aandacht besteed aan de kwaliteit en het uiterlijk, maar bij dit product ontbreekt dat uiterlijk een beetje. De verpakking is van heel goedkoop plastic. Dat vind ik dan weer jammer, aangezien de rest van de producten uit de studio lijn wel een kwalitatief goede verpakking hebben.

 7

Baked bronzer st. lucia

8

Baked blush peachy cheeky 9

Baked highlighter moonlight pearls10

De producten in zonlicht gefotografeerd. Er komt een prachtige natuurlijke glans vanaf. 11 12

Tijd voor de swatches van links naar rechts; st. lucia – peachy cheeky – moonlight pears. Dus bronzer, blush en highlighter. Het pigment vind ik aardig goed voor een gebakken product. 13

Hierboven zie je de swatches in zonlicht! Pas dan komen ze echt tot hun recht. Wat een prachtige kleuren en een hele mooie glans komt er vanaf!

14

Mijn gezicht met alleen poederfoundation op. 15

En hier heb ik de bronzer st lucia aangebracht. Ik heb de bronzer in een 3 aangebracht, dus op mijn voorhoofd/slaap daarna onder mijn jeukbeenderen en vervolgens door naar onder de kaak. Je ziet niet dat het heel veel verschil geeft, maar een mooi natuurlijk verschil. De kleur past goed bij mijn huidskleur en is misschien eerder te licht dan te donker. Toch vind ik het effect heel mooi, het oogt heel natuurlijk en je zou bijna niet zien/zeggen dat ik bronzer op heb en dat vind ik juist mooi.  16

Na de bronzer bracht ik de blush aan. Omdat het een gebakken blush is komt er niet direct heel veel pigment vanaf en is de blush dus mooi op te bouwen. Bij deze blush vind ik dat erg fijn, omdat de blush ook nog eens een warme glans heeft, wanneer de blush dan heel gepigmenteerd was geweest had je een grote kans op clown wangen. De blush geeft een natuurlijke donkerroze kleur af met een hele mooi warme gouden glans erin. 17

En een foto van de zijkant. Je ziet ook echt dat de blush niet altijd goed zichtbaar is, precies wanneer je de juiste lichtinval hebt komt de blush goed tot zijn recht en zie je de kleuren goed. 18

Als laatst bracht ik ook de highlighter aan. Geen perfecte combinatie aangezien de andere twee producten een duidelijke warme ondertoon hebben, maar toch wilde ik deze ook erbij testen. De highlighter heeft een duidelijke zilveren, champagne kleurige ondertoon. Koel, maar toch ook met wat warme glitters erin. Je ziet dan ook dat hij niet misstaat bij de andere producten. Ik bracht de highlighter aan op mijn jeukbeenderen en op het wenkbrauwbot. Ook de highlighter is niet heel sterk aanwezig, maar je ziet hem wel duidelijk wanneer je deze foto met de foto erboven vergelijkt.

Alle drie de producten vind ik heel mooi. Het effect is subtiel, maar dat maakt het tegelijkertijd weer mooi natuurlijk. Ook is het zo dat wanneer je buiten loopt of veel daglicht vangt, de producten pas goed tot hun recht komen en je ze goed ziet. Ergens heeft dit ook wel een nadeel, namelijk dat je al snel bij weinig/verkeerd licht te veel opdoet omdat je het gevoel hebt dat je het niet ziet en wanneer je dan buiten komt ben je een shinny bal.

Ook bij deze producten is het zo dat wanneer je ze nat aanbrengt ze meer pigment afgeven, met name bij de highlighter zie je goed verschil! De highlighter is bij nat gebruik overduidelijk aanwezig wanneer je niet goed doseert. Ik ben erg te spreken over de gebakken producten van de studio lijn, maar er zit wel een kleine handleiding bij hoe je ze moet gebruiken. Maar wanneer je dit eenmaal onder de knie hebt zijn het hele mooi producten om te gebruiken. Budgetproof en van goede kwaliteit. De producten blijven gedurende de gehele dag mooi op hun plaats zitten en voorzien jou van een mooie natuurlijke ogende make-up en glans.

De gebakken bronzer, blush en highlighter zijn te koop voor €4 in de Eyes Lipes Face online shop.

Wat vind jij van deze gebakken producten? Ben je er bekend mee en heb je er zelf misschien ook eentje? 

18 gedachten over “E.L.F. Baked Bronzer, Blush & Highlighter.”

  1. Ze zien er alledrie erg mooi uit! Ik ben ook niet zo van de gebakken producten normaal gesproken, maar met name bij een highlighter lijkt het me nog best handig, zeker als je hem droog aanbrengt; dan is hij niet té gepigmenteerd 🙂

  2. Omg, wat een prachtige producten. Vooral de blush laat mijn hartje sneller kloppen. Ik heb nog nooit iets van ELF gekocht maar moet dat maar snel een keertje gaan doen zo te zien ❤

Geef een reactie

