8 gedachten over “Unboxing E.L.F. bestelling.”

  1. Oh ik wil ook zo graag iets bestellen bij Elf, ze hebben nu weer die actie. Ik mag van mezelf pas volgende week weer spulletjes kopen dus eventjes wachten. Heel jammer van die kwasten, ik was daar juist zo benieuwd naar!

  2. Leuk leuk leuk! Dus dat palletje bedoelde je.. Nice, ben benieuwd naar je reviews :p. Die baked highlither lijkt me prachtig! Ik wil ook bestellen.. Kan ik de loterij nie ff winnen hahaha. Geniet van je leuke spulletjes lieverd x

  3. Jou filmpjes zijn altijd leuk om te kijken! je praat zo lekker vlot weg!! leuk! en wat een fijne producten heb je gekocht! ik baal nu een beetje want ik heb net die platte poederkwast weggegeven omdat ik zoiets had van die bestel ik wel weer maar inderdaad ze zien er minder goed uit zoals ze nu zijn! wat jammer! ik gebruik die blush kwast altijd voor highlighter, voor blush vind ik hem heel niet prettig ben benieuwd wat jou bevindingen zijn! de blushes en de highlighters zijn echt prachtig! de bronzer staat ook nog op mijn lijstje!! leuke bestelling!! xx

    1. Dankjewel wat leuk om te horen! Ik twijfel nog of ik een review over de kwasten ga maken. Ik vind alleen de kleine kegel kwast namelijk wel fijn voor highlighter. De blush kwast bevat veel te weinig haren om blush mee aan te brengen en voor bronzer vind ik hem net wat te slap, ik heb liever voor bronzer een wat stevigere kwast omdat het anders over zit en ik heb al niet zo’n groot hoofd haha. Over de platte kwast ben ik ook niet zo tevreden, heb hem een paar keer gebruikt om poeder mee aan te brengen, maar hij neemt lang niet zoveel product op en is toch echt wat te slap. Helaas:( Verder met de andere spulletjes ben ik wel super blij:D

  4. Wat een leuk filmpje! De gebakken producten lijken me het mooist, vooral de highlighter. Grappig trouwens die scrub lipstick. Ik ken eigenlijk alleen de versie in een potje. Kan je trouwens niet gewoon het metalen deel van je oude poederkwast vastlijmen met superlijm? Echt jammer dat de kwaliteit van de nieuwe kwasten achteruit is gegaan.

Geef een reactie

