Max & More Lipsticks.

1

Max & More heeft niet alleen hun naam veranderd, van Max make-up naar Max & More, maar ook hebben ze hun producten in een nieuw jasje gestoken. Het uiterlijk is veranderd, maar zou ook de formule zijn veranderd? Ik kocht vier van de nieuwe lipsticks om het te testen! Lees verder voor de review!

2

Ik nam de kleuren Candy Floss & Bright Nude mee en Hot Pink en Fabulous Orange. 3

Zo zien de lipsticks er in hun verpakking in de winkel eruit. Je koopt dus twee lipsticks voor de prijs van €0,89! Ik geloof dat dit de goedkoopste lipsticks zijn die ik ooit gekocht heb! Overigens vind ik de verpakking er een stuk beter op geworden, het ziet er een stuk minder goedkoop uit als de vorige grijze verpakking. Zwart staat toch een stuk klassieker en netter. Ook de witte letters komen op deze manier strak en goed over. 4

Op de verpakking staat dat de formule is aangepast. De nieuwe formule zou bijenwas bevatten. Dat klinkt erg positief en lekker! 5

De ingrediënten. 6 7

Candy Floss –  Bright Nude – Hot Pink – Fabulous Orange. 8

De kleuren zien er erg mooi uit, wel vind ik het persoonlijk nooit niet zo prettig dat de lipstick boven de huls uitsteekt, op deze manier beschadigen de lipsticks sneller wanneer je de dop eraf haalt. Maar goed moet ik nog klagen voor die €0,89 die ik ervoor betaalde? Je kunt er bijna niet eens iets over zeggen! 9

Bright Nude – Candy Floss – Hot Pink – Fabulous Orange.

Dan de swatches. Ze zien er aardig goed uit. De pigmentatie is niet perfect en zeker niet zo goed als bijvoorbeeld een MAC, maar hé dat kan ook niet voor die prijs! Ook vind ik de pigmentatie zeker niet achteruit gegaan wanneer ik ze vergelijk met de vorige lipsticks. 10

Hierboven zie je mijn lippen zonder lipstick. 11

Bright Nude. 12

Bright Nude vind ik persoonlijk een beetje tegenvallen. De kleur leek mooi tijdens de swatch en ook de pigmentatie viel niet tegen. Eenmaal op mijn lippen aangebracht vind ik de kleur minder. De dekking is niet top en ook trekt hij enorm in de lijntjes. De kleur is echter wel bijzonder, een nude kleur met een rosegouden glansje! 13

Candy Floss. 14

Candy Floss is echt een snoepje op je lippen. Een mooie licht roze kleur, tevens een hele draagbare kleur! 15

Hot Pink. 16

Dan mijn favoriet van dit setje, Hot Pink! Een prachtige warme opvallende roze kleur. Een mooie dekking, romig maar niet te romig en trekt niet heel erg in de lijntjes. 17

Fabulous Orange. 18En de laatste kleur is Fabulous Orange. Wat een aparte kleur is dit! Een oranje kleur met gouden glansje. Ergens doet hij me denken aan Sleek Rosegold en de blush van Max & More Peach. Alleen is deze lipstick een stuk meer oranje. De dekking is wederom top en lekker romig maar trekt niet in de lijntjes. Wel lijkt de dekking niet overal even egaal. Een paar stukjes op mijn bovenlip lijken niet goed gedekt te zijn en dat viel me ook op tijdens het aanbrengen, meer aanbrengen hielp ook niet. Maar gelukkig valt dit van veraf niet op!

Ik ben erg tevreden over deze lipsticks. Ik vind de textuur erg prettig, prettiger als de vorige lipsticks van Max! Eerst waren de lipsticks ergens nog wat droog en dat is nu niet meer. Nu voel je echt dat de lipstick je lippen verzorgt en lekker romig is. De lipstick blijven ook aardig lang zitten, zeker wel 3-4 uur. Ze overleven een kleine maaltijd maar daarna wordt het wel tijd om hem bij te werken. Ik vind niet alle kleuren even mooi en goed overkomen, maar de felle kleuren komen zeker goed over. Daar ben ik dan ook zeker enthousiast over! Maar ook de lichtere kleuren zijn goed te gebruiken, bijvoorbeeld wanneer je een lippenbalm op wilt doen met een lichte kleur, dan kun je ook deze lipsticks in de lichte kleuren gebruiken.

Geloof me, voor €0,89 kun je deze lipsticks niet laten liggen! Ideaal voor wanneer je begint met e stash, wanneer je op zoek bent naar een verzorgende lipstick met kleur of wanneer je gewoon op zoek bent naar een mooie goedkoop maar kwalitatief goede lipstick!

De lipsticks zijn te koop voor €0.89 voor twee stuks bij de Action!

Wat vind jij van de Max & More lipsticks, ben jij al in bezit van deze beauty’s?

14 gedachten over “Max & More Lipsticks.”

  1. Ik ben echt grote fan van de lipsticks van Max & More. Voor mij (opnieuw beginneling met lipsticks) zijn deze lipsticks perfect!!!! Ik heb ze dan ook bijna allemaal. Voor dat geld kan je het namelijk niet laten om te zien of er weer nieuwe kleurtjes zijn! En wat ik ook vind, je kunt de kleur zo intens maken als je wilt!!! Zoals ik al zei, ik ben fan van deze lipsticks. (Heb trouwens nog nooit zo’n kleur als fabulouse orange gezien. Echt een gave kleur die ik al vaak gedragen heb!) 😉

  2. wat jammer van Bright Nude! de rest ziet er goed uit! vooral hot pink en fab orange! ik heb ze ook nog liggen! ik was heel benieuwd of candy floss een dupe zou kunnen zijn van Candy Yum Yum maar dat is toch echt niet het geval! goede review!

    1. Hoi Jette! Terra is inderdaad een prachtige nude kleur! Deze heb ik in mijn collectie, maar dan van de oude verpakking. Ik zal eens kijken of ze hem weer hebben in de nieuwe verpakkingen, dan komt er zeker een review over!

Geef een reactie

