Max & More Poederfoundation

1

Wellicht wanneer je mijn blog volgt weet je dat ik helemaal verzot en gek ben op deze poederfoundations van het merk Max & More wat te koop is bij de Action. Sinds mijn eerste poederfoundation (nog van het merk Max make-up) ongeveer een half jaar geleden ben ik al hooked aan dit product. Waarom vind ik het zo goed, waarom vind ik dit echt een aanrader en waarom kan ik er niet over ophouden? Ik ga het je vertellen in deze review!

2

Voorheen Max Make-up heet voortaan Max & More. Dit houd in verbeterde formules en een nieuw uiterlijk! Ik kocht twee poeders in de kleur 260 Fair en 261 Nude. In totaal zijn er 4 of 5 kleuren te koop, ik weet dit niet precies, omdat de poeders vaak en snel zijn uitverkocht, waardoor ik niet exact kan zien hoeveel kleuren er in het assortiment zijn. Wel kan ik je vertellen dat ze hebben gedacht aan de lichte huid, maar ook zeker aan de getinte en wat donkerdere huid. Dat vind ik al zeker een pluspunt van Max & More!3

Wat ik (nog steeds) een klein minpuntje vind is de verpakking. De poederfoundations zijn enorm goedkoop, namelijk €0,98. Daar kun je niet veel van verwachten, maar daar is de verpakking dan ook na. Bij mijn vorige poederfoundation liet de deksel al heel snel los van de onderkant. Ik ben benieuwd of dit deze keer weer zo snel gebeurd, maar als ik het draai mechanisme zie, ben ik bang van wel. Het voelt nog steeds erg gammel en fragiel aan. Verder is het uiterlijk niet heel erg veranderd. Alleen de naam is aangepast op de bovenkant. 4

Zoals je op de eerste foto kon zien krijg je er ook een sponsje bij. Deze is enorm flexibel en ook is het echt een spons, hij zuigt dus echt product op. Persoonlijk ben ik daar geen fan van en ze verdwijnen bij mij dan ook regelrecht in de vuilnisbak. Wel positief vind ik het dat Max & More ze erbij doet voor wanneer je zelf geen kwasten of spons hebt om het mee aan te brengen. Wat ook prettig is, is dat de doosjes erop gemaakt zijn dat je het sponsje er nog bij kunt doen en dan de verpakking kunt sluiten. Op die manier kun je de poederfoundation met sponsje makkelijk vervoeren. 5

De poeders. Hierboven zie je de kleur fair. Een lichte kleur met een duidelijke roze ondertoon. Persoonlijk vind ik dit erg prettig, want vaak is te zien dat meiden met een lichte huidskleur ook een roze ondertoon hebben. Ik zelf heb een neutrale ondertoon. Ik kan dus zowel fair als nude dragen. 6

Hier zie je dan ook de kleur nude. Nude heeft een neutrale ondertoon, zowel geschikt voor roze als gele ondertoon. 7

Hierboven zie je swatches van de kleuren op mijn arm. Links Fair en rechts Nude. Zoals je kunt zien is het echt poeder. Het lijkt op een compact poeder, alleen zijn deze poeders net iets dikker en gepigmenteerder. Ik laat het je hieronder zien! 8

Hello, it’s me zonder make-up! 9

En van de voorkant zonder make-up! Mijn huid ziet er goed en rustig uit, maar is altijd in de zomer wat glimmend. Eens kijken of deze poederfoundation daar wat aan kan doen! 10

Hier heb ik de kleur Fair aangebracht. De poeder dekt enorm goed en zorgt voor een mooie egale laag. En het belangrijkste, de poeder zorgt ervoor dat je huid niet meer glimt! Een perfecte basis creëert de poederfoundation. 11En nog een foto van de zijkant. De poeder dekt niet volledig. De poeder heeft een gemiddelde dekking, het dekt sproetjes voor een groot gedeelte en ook camoufleert het wat roodheden.

Waarom ik zo tevreden ben over deze poeder?

– Hij blijft lang zitten.

– Hij is budget.

– Hij is heerlijk luchtig, ideaal voor in de zomer!

– Anti shine!

– Hij geeft een mooie basis.

– Het werkt super snel!

Ik kan echt niet meer zonder deze poeders. Momenteel in de zomer wanneer ik make-up op doe gebruik ik bijna altijd deze poeders als basis. Ze dekken prima en je hoeft je geen zorgen te maken dat je basis gaat vlekken, want dat gebeurd niet met deze poeder. Foundation, BB en CC creams blijven toch vaak minder goed zitten omdat ze wat vettig zijn. Je kunt er wel een primer onder gebruiken, maar je zult het toch nog moeten afpoederen. Al bij al heb je dan al snel een dikke laag make-up op, waardoor je huid alleen nog maar meer gaat zweten en jij je make-up steeds weer moet bijwerken. En dat is precies de reden waarom ik hooked ben aan deze poederfoundations!

De Max & More Poederfoundations zijn te koop voor €0,98 bij de Action. 

Wat vind jij van de poederfoundations en heb jij ze ook al?

12 gedachten over “Max & More Poederfoundation”

  1. Ik moet ze nog leren te gebruiken. Nu met de warmte van de laatste dagen hebben ik niks op mijn gezicht. Ik heb ook 2 varianten. Nude en medium geloof ik. O ja de sponsjes niet weggooien die kan je weer gebruiken voor een gradient nailart!!! ☺️😉😘

Geef een reactie

