Ahava travelset.

1

Een hele tijd geleden en dan bedoel ik echt een hele tijd geleden, ik denk inmiddels al een half jaar geleden, besteld ik op de site van Veronica, een goodiebag. Voor €10 had/heb je een hele leuke goodiebag met allemaal mooie merken erin. Ik ging voor de box met deze lekkere Ahava goodies erin. Ik heb al vele goede verhalen gehoord van Ahava en dus kon ik het niet weerstaan, ik wilde het zelf ook testen. Lang lag het in mijn “nog te reviewen” bakje, ik was vastberaden het mee te nemen op reis, daar is dit setje immers ideaal voor! Ik nam het dus afgelopen weken mee op vakantie en dagen weg en ga je in deze review vertellen wat ik ervan vind!

2

De goodiebag kwam in een doos en in die doos zaten de producten, waaronder ook deze doos van Ahava. Dat vond ik al erg leuk, niet gewoon de producten los in de goodiebox, maar echt in originele verpakking. De producten van Ahava zijn gebaseerd op zeezout uit de dode zee. Dit zeezout staat erom bekend dat het erg goed helpt wanneer je problemen hebt met je huid, dit kan acne, rosacea, maar ook een gevoelige huid, reageren goed op dood zeezout. Dood zeezout reinigt, voed en stimuleert de huidcellen. 3

De set bevat een dagcreme, een cleanser, een showergel en een bodylotion.

– Dagcreme 15ml

– Cleanser 30ml

– Showergel 100ml

– Bodylotion 100ml4

Wat het helemaal leuk maakt, is dat de producten niet zomaar in de doos zaten, maar ook nog eens in een toilettasje. Die kreeg je er dus ook gratis bij. 5

Het toilettasje is mooi van formaat, er past aardig wat in en is van goede kwaliteit. De kleur vind ik erg schattig, mooi babyblauw. Het toilettasje heeft een soort van gehaakt patroon. 6

De producten.9

Een hydraterende dagcrème voor de normale tot droge huid. Zelf heb ik een gemengde huid, maar ondanks dat sluit de dagcrème goed aan bij mijn huid. De dagcrème is heel licht en is heel natuurlijk. Hij trekt snel in en mijn huid reageert er vrij goed op. Ik kreeg wel hier en daar wat kleine rode bultjes op mijn wangen, maar dat heb ik heel snel wanneer ik wissel van verzorgingsproduct. De geur van de dagcreme ruikt een beetje naar dood zeezout, een niet sterke overheersende geur, maar heerlijk subtiel.  De dagcrème bevat helaas alleen geen spf. Verder vind ik het een prima en erg prettige dagcrème die heerlijk ruikt. . 8

Ook bevat het setje een melkreiniger. Deze reiniger kun je aanbrengen op je gezicht en met een watje het overtollige product eraf halen. Je hoeft het er niet af te wassen, al dus Ahava. Zelf vind ik dit niet prettig werken, ik heb het idee dat het vuiligheid dan nog op mijn gezicht blijft zitten. Ik heb de cleanser dus gebruikt en daarna mijn gezicht gewassen. De cleanser haalt aardig wat make up van je gezicht, maar lang niet alles. Het is een cleanser die je het beste kunt gebruiken op make-up vrij gezicht. De cleanser is ook heel basic en er zitten dus geen chemische ingrediënten in. 10

De showergel en de bodylotion zijn absoluut mijn favorieten van dit setje! Wat een heerlijke producten. Ze ruiken super lekker en daarnaast zijn ze prettig in gebruik. De showergel smeert makkelijk uit. De gel is niet te dik of dun en schuimt ook niet veel, maar dat komt omdat het een natuurlijk product is. De geur van de producten is heel zacht en doen me een beetje aan Zwitsal denken. 11

Als laatste de bodylotion. Ook deze ruikt heerlijk fris en zacht en een beetje na Zwitsal. De bodylotion smeert ook lekker uit en trekt snel in! Zeker een pluspunt. Één klein nadeel is alleen dat wanneer je jezelf hebt ingesmeerd en je wordt nat door regen of je gaan weer douche, wordt je huid heel glad en olie achtig. Het lijkt dus net of de bodylotion niet intrekt maar een laagje achterlaat. Dit is alleen zo wanneer je dezelfde dag nog gaat douche of nat wordt van de regen, niet wanneer dit een dag later gebeurd. 12Ik ben ontzettend tevreden over deze mini’s van Ahava. Ze zijn ideaal om mee te nemen op reis, zo heb je het meest essentiële bij. Daarnaast werken en ruiken ze erg goed. Ik ben ook heel blij dat ik op deze manier kennis heb mogen maken met de producten. Ahava is toch best een prijzig merk. Zo betaal je voor een fullsize bodylotion van 250ml al snel €22. Dit is dan een goed alternatief om kennis te maken met de producten en op deze manier kun je ze ook lekker uitvoerig testen al voor je een fullsize koopt.

De producten van Ahava zijn online te koop waarbij je diverse lijnen hebt. Op www.huid-producten.nl waar tevens de Ahava producten te koop zijn zeggen ze het volgende over de lijnen: AHAVA heeft een uitgebreide lijn gezichts- verzorgende producten. De producten zijn rijk aan Dode Zee mineralen die de gezondheid van de huid bevorderen. De lijn is opgebouwd uit de volgende modules:
Time to clear: reinigingen en zuiveren voor alle leeftijden
Time to hydrate: in balans brengen van het vochtgehalte (PH neutraal) voor 20-30 jaar
Time to smooth: voorkomen van huidveroudering vanaf 30 jaar.
Time to Revitalize: de anti-rimpel verzorging van AHAVA

De producten van Ahava hebben dus diverse prijzen, afhankelijk van wat je besteld. 

Een tip is dan ook om de acties van Veronica in de gaten te houden! Ze hebben heel vaak hele leuke goodiebags voor weinig geld. Het enige nadeel is dat er nog verzendkosten bij komen waardoor het iets duurder wordt, maar alsnog heb je vaak een box met een waarde hoger dan wat je ervoor betaald hebt! Klik hier voor de site. Het beste kun je je inschrijven voor de nieuwsbrief zodat je altijd een mailtje ontvangt wanneer er nieuwe acties zijn.

Wat vind jij van de producten van Ahava?

14 gedachten over “Ahava travelset.”

Geef een reactie

