12 thoughts on “Mini Action Shoplog”

  1. Die catch doekjes fijne tip, temeer omsat ik een was heb verknoeid en nu rose theedoeken, rose slips en rose broeken heb….

    1. Verbazingwekkend goed! Niet zo lang als de Max Factor lipfinity, maar toch zeker wel een halve dag, na het eten zag je de lipstick nog duidelijk zitten. Na 6 uur moet je toch wel even bijwerken.

  2. Wat kom je toch vrolijk en happy over op de camera, ik word er helemaal vrolijk van! Mooie nieuwe items heb je er bij! Vooral de lipstick/gloss in één kleurtjes vind ik er erg mooi uitzien! Het kussentje is ook te schattig ❤

  3. super leuk filmpje!! ik vind je filmpjes echt super leuk om te kijken! en je hebt het ook heel leuk gedaan met de swatches ertussendoor! die poeder komt bij mij toevallig van de week ook ergens online en ik vind hem ook super! ook om over een minder goed dekkende foundation of bb cream aan te brengen perfect!

Geef een reactie

