Life by Sarah 12 #Financiën.

Vandaag een heel anders onderwerp namelijk financiën. Zeer belangrijk in het leven, waarin iedere instelling wel geld van je wil zien. Hoe zorg je er nu voor dat je overzicht hebt en houd op je geld en dat je toch nog wat leuks kunt doen, ik laat het je zien!

Wil je het Exel bestand downloaden, klik dan hier, dan ga je naar een eerder geschreven artikel waar het bestand te downloaden is.
Veel kijkplezier!

Hoe zorg jij ervoor dat je in en uitgaves maandelijks goed lopen en in hoeverre vind jij sparen belangrijk?

7 gedachten over “Life by Sarah 12 #Financiën.”

  1. Hele handige video! Ik probeer altijd wel te sparen, maar ik vind het soms wel lastig, zo werden we afgelopen jaar ineens verrast door die gemeentelijke belastingen, we wisten niet dat dat bestond voor die tijd haha! Ik ga zeker je tips meenemen! 🙂

  2. Goed artikel!
    Ik laat maandelijks een vast bedrag overmaken om te sparen, dat werkt voor mij heel goed!

    Ps: like de Facebook pagina van heldinophakken en maak kans op de nieuwe damesparfum van Hugo Boss “Ma Vie” t.w.v. €95,-.

  3. Wat een super systeem! Ik denk dat je veel mensen hier blij mee maakt! En inderdaad sparen moet maar een leuk leven lijden ook! Waren we maar rijk en niet zo knap…😭😭😭😭😭zonder gekheid… je financiën op orde hebben is super belangrijk! Goed dat je daar aandacht aan schenkt! En ik kijk al uit naar je huishouden filmpje! 😉 Xxx

Geef een reactie

