Mask Monday; Onyx Aromatherapie masker.

1

Iedere maandag review ik in Mask Monday een masker. Veel verschillende maskers hebben de revue al gepasseerd. Maar nog geen één masker van Onyx, maskers die te koop zijn bij de Action! En dat terwijl ik al vaak maskers van dit merk heb geprobeerd. Hoog tijd dus om er een keertje één van te reviewen, dat is dus ook wat ik vandaag ga doen voor je!

2

 

(Bron foto).

Zoals ik al schreef heb ik zelf al vaak de maskers geprobeerd, vandaar dat je maar één helft van het masker zag op de foto. Toch wil ik je ook laten zien hoe het masker er uit ziet wanneer je hem koopt in de winkel, anders weet je nog niet goed waar je na moet zoeken. Hierboven zie je het masker zoals je hem koopt in de winkel, de foto komt is van Lisa van Beautybabbels. Klik op haar naam om naar haar site te gaan. 3

Je koopt dus twee sachets, in beide sachets zit vloeistof voor het masker. Het aromatherapie masker bevat jasmijn en lavendel. Twee ingrediënten die erom bekend staan dat ze kalmerend en rustgevend werken. Ieder sachet bevat 15 ml product. 4

Het is een aromatherapie masker, wat ervoor moet zorgen dat de geuren in het masker je doen ontspannen. Daarnaast zorgt het masker er nog voor dat de huid gereinigd wordt en revitaliseert het de vermoeide huid.

Tijd om het masker te testen! 5

Mijn huid voor het masker. Heerlijk rustig en ziet er prima uit, niets mis mee! 6

Wauw, geen rode vlekjes en bulletjes, niets! Zelfs de poriën zijn bijna niet zichtbaar!  Heerlijk wanneer je huid er goed uit ziet! 7

Het masker aangebracht. Ik vind het een wat rare substantie. De substantie is erg dun. Gelukkig blijft het product wel aan de huid kleven en niet dat het er zo afglijd. Doordat de substantie zo dun is, heb ik heel veel product over. Ik heb hier mijn gezicht en nek helemaal ingesmeerd.

De geur van het masker ruikt heerlijk en ik heb er goed door kunnen ontspannen! Dat is iets wat het masker heel goed doet! 8

Na 20 minuten ontspannen en bijna in slaap te zijn gevallen (geen grapje!) heb ik het masker er afgewassen met lauw water. Het masker gaat er erg makkelijk af en droogt dus eigenlijk niet echt op. Het trekt meer in de huid. En zo ziet mijn huid er uit na 20 minuten. 9

Nog steeds heerlijk rustig en kalm. Ik heb het idee dat mijn huid nu wel iets meer leven in zich heeft. Hiermee bedoel ik wat meer kleur en ok heb ik het idee dat de huid wat soepeler is. 10En foto van voor (links) en na (rechts).

Ik ben erg tevreden over het masker. Het masker revitaliseert mijn huid wel degelijk en ook maakt het mijn huid lekker soepel. Daarnaast het allerbelangrijkste, de geur van het masker, echt heerlijk wanneer je het mij vraagt! Ik ben helemaal zen na dit masker! Ik heb er zeker goed door kunnen ontspannen en het de-stresst mij helemaal! En zeker voor de prijs van €0,99 hoe je het niet te laten!

Het Onyx aromatherapie masker is te koop voor €0,99 bij de Action.

Wat vind jij van dit masker? Heb jij weleens maskers van de Action geprobeerd?

 

 

10 gedachten over “Mask Monday; Onyx Aromatherapie masker.”

  1. Ik heb steeds getwijfeld bij dit masker! Volgende keer ligt hij in mijn mandje! Verleden jaar hadden ze zo’n heerlijk verfrissend masker die ik nooit meer zie jammer genoeg! 😉

Geef een reactie

