Shoplog Action Juli 2014

Hey Leukerds! Vandaag weer eens een shopper de shoplog! Het was alweer een tijdje geleden en ik was weer naar de Action geweest, dus ik dacht het ideale moment om een shoplog op te nemen! Veel kijkplezier!

Heb je je al geabonneerd op mijn Youtube kanaal? Nee? Het is gratis en je helpt mij hier enorm mee, bij de 500 abonnees komt er weer een mooie winactie! En niet zomaar één! Nee wanneer ik 500 abonnees heb plaats ik een artikel waarin ik vraag wat jij graag zou willen winnen, dus wat er nog ontbreekt in jou stash, uit al die namen laat ik de fruitmachine 1 of meerdere mensen kiezen en die krijgen wat ze graag willen, is dat niet leuk? Ik zeg abonneren dus! Abonneren kan hier!

9 gedachten over “Shoplog Action Juli 2014”

  1. Hey Sarah, wat een leuke shoplog!!! Leuk dat ik erin voor kom. ☺️ De roze lak is echt te gek! Vergeet niet een topcoat! 😉 en alle 4 de lipsticks heb ik ook, ik vind de fabulous orange erg mooi met een gouden glinster erin. Ik krijg de blush hopelijk vandaag op de deurmat, hier in Almere hebben ze hem nog steeds niet, wel de foundations. Saskia (mywickedweirdlife) heeft de blush verstuurd als het goed is. Ik kan niet wachten! Thanks voor de vermelding!!! Ennuh…mandybos.blogspot.nl of .com maakt niet uit. Je komt er op beide manieren. Lieve groetjes en een fijne dag Xxx

  2. Leuke shop log. Wat ben je lekker enthousiast 🙂 Superleuk hoesje. Mooie felle kleur. Je NARS Orgasm dupe ziet er ook wel mooi uit, ben wel benieuwd hoe ’t zit met de kwaliteit. De lipsticks zien er ook tof uit van kleur.

  3. leuke shoplog! die blush is idd niet slecht, heb hem al eens op een bruidje gebruikt omdat ze persé haar blush wou dragen voor de grote dag en dat was dus deze 🙂 en dat terwijl ik mac, benefit etc bij had haha

  4. Zoals je ziet ben ik een beetje aan het inhalen nog na mijn vakantie!!! hihi maare wat grappig is dat als je jezelf voorbij hoort komen!! Dank je wel ennuh graag gedaan!!! hij is echt prachtig, ik had de blush ook mee tijdens mijn vakantie en heb hem steeds gedragen! de lippenstiften van Action zijn ook zo goed heh??

    Leuk filmpje weer!! xx

Geef een reactie

