Life by Sarah 11 #Uiterlijke Onzekerheden.

Hey Allemaal!

Vorige week vroeg ik in de Life by Sarah wat jullie nog graag wilde zien. Ik kreeg veel reacties over tips wanneer je onzeker bent over je uiterlijk. Super fijn dat jullie deze input geven en ik heb er dus weer een filmpje van gemaakt!

Mijn excuus overigens voor het rare einde, er zat een fout in het filmpje waardoor ik moet gaan knippen in het bestand en alleen op deze manier deed het filmpje het.

Ik zou het super leuk vinden wanneer je abonneert op mijn Youtube kanaal! Abonneren kan hier. Ik kan je namelijk melden dat er bij de 500 abonnees er weer een super leuke winactie aankomt!

Liefs!

3 gedachten over “Life by Sarah 11 #Uiterlijke Onzekerheden.”

  1. Wat een interessant onderwerp dit keer! Ik ben zelf vooral heel erg onzeker geweest over mijn huid; ik had erge last van acne en nu heb ik daar nog steeds wat gepigmenteerde littekentjes door. Gelukkig vervagen die wel heel erg en is er bijna niemand echt gemeen geweest over mijn huid, maar ik heb toen mijn huid nog echt acne had (af en toe een puistje zoals ik nu heb vind ik geen acne) wel eens gehad dat random mensen met skincare tips komen en dan voel je je ook al is dat goed bedoeld toch niet echt heel leuk omdat dat blijkbaar wel wat zegt over hoe je eruit ziet!

Geef een reactie

