Unboxing Vipbox juli 2014

1

Het was dubbel feest afgelopen weekend. Schoonpapa werd 50 en de verjaardag van mijn vriend en zijn broertje werden gevierd en de Vipbox kwam binnen. De Vipbox komt bijna altijd zaterdag binnen en zo ook dit keer, maar zaterdag was ik er niet en kon ik dus geen unboxing filmen. Vandaar deze keer een unboxing in fotovorm! 

2

De inhoud van de Vipbox van juli. Overigens had ik er ook niet op gerekend dat ik de Vipbox zou krijgen. Ik had mijn abonnement opgezegd, omdat ik er geen geld meer voor had. En vrijdag kreeg ik toch een mail dat er een box naar me onderweg was. Ik ben erg benieuwd of er nu ook geld wordt afgeschreven want ik heb me toch echt direct naar de vorige box afgemeld. Maar natuurlijk vind ik het wel harstikke leuk dat ik als nog de Vipbox kreeg en ik vind hem deze maand dan ook wel heel erg leuk! Zoals je op het kaartje al kan zien is dit een echt zomer editie. 3

De box bevat allemaal klein formaat aan make-up en heel handig scheermesjes! Een super leuke box en ideaal om mee te nemen op reis. Ook zie ik al weer veel nieuwe merken die ik nog niet kende. I like, zeker een pluspunt!4

Van het merk Luoys zit er een Kiss pure color lipstick in.

“Deze lipsticks geven in eerste instantie weinig kleur af maar deze is op te bouwen en blijft ook nog eens lang zitten. Ook verzorgt hij de lippen heel goed waardoor je geen droog gevoel krijgt bij het dragen van deze lipstick”. Ter waarde van €4,955

Ook zit er een leuk schattig klein palette in van het merk Glo Minerals. Het palette heet het Glam quad.

“De Glam Quad van Glo Professional is een oogschaduwpallet met 4 prachtig intens gepigmenteerde kleuren. De minerale oogschaduws zijn geweldig met elkaar te combineren in een glamoureuze look, maar ook afzonderlijk voor een everyday-look. De kleuren zijn zeer goed te blenden en hebben weinig tot geen fallout. door zijn formaat ideaal mee te nemen in je tas, of voor op vakantie”. Ter waarde van €14,956

Van het merk So Susan bevinden zich 2 producten in de box. Als eerste deze universele blush die iedereen staat.

“Deze prachtige blush is goed voor iedere huidskleur. Door de toevoeging van Buriti Fruit olie is de blush ook nog eens goed voor de huid. Deze maakt de elasticiteit van de huid beter en zorgt er voor dat deze straalt”. De blush heeft een waarde van €15,957

Het tweede product van So Susan is dit concealer palette. Het palette heeft vier verschillende tinten creamy concealers in zich.

“Dit concealer palette van So Susan is nog zo’n product dat ideaal is om in de koffer te stoppen. Op vakantie is een uitgebreide make up vaak niet nodig. Door de zon heb je een mooie teint en een kleien touch up is dan vaak het enige wat je nodig hebt. Met dit paletje is dat geen uitdaging meer. Met de 3 correctie kleuren is er altijd wel een die goed bij jouw huidlijk gecreëerd”. Het paletje heeft een waarde van €21,958

En het laatste item van het kaartje zijn deze scheermesjes. Erg leuk en origineel bedacht. Ik ken nog geen één box die ooit scheermesjes in zijn box heeft gehad. Leuk zo’n out of the box idee! Het enige jammere vind ik dat de scheermesjes maar 2 mesjes hebben. Persoonlijk merk ik dat ik me daar sneller mee snijd in mijn huid.

“Deze mesjes van Bic zijn ook ideaal om mee te nemen op vakantie. De 2 mesjes zorgen voor makkelijker en preciezer scheren. De houders hebben allemaal een vrolijke pastelkleur en door zijn antislip heb je goed grip op de mesjes onder de douche of in bad. Vergeet niet je benen voor en na te behandelen!” De mesjes kosten €1,959

En ook dit keer bevind zich weer een extraatje in de box! Dat vind ik altijd zo ontzettend leuk aan de Vipbox, altijd één of meerdere extraatjes. Dit keer is het een 3 fase vijl en een douchegel sachet van het merk Ziaja. Super leuk! En ook weer ideaal om mee te nemen op vakantie!

Met al de producten uit de box heb ik ook een look gemaakt. Die zie je op de onderstaande foto’s!10 11 12 13Ik vind het echt een topbox dit keer! De box heeft een totale waarde van €59,75 exclusief de extraatjes. Je betaalt €12,50 per maand inclusief verzendkosten voor de Vipbox en hij is maandelijks opzegbaar! Je kunt de vipbox bestellen op hun site www.vipbox.nl.

Van alle producten zullen binnenkort ook weer een review terug te vinden zijn op mijn site. Maar ik kan nu al zeggen dat ik over bijna alles tevreden ben! Het enige vreemde vind ik alleen dit keer het kaartje, het valt me namelijk op dat er erg veel spel/grammaticafouten in zitten. Zelf mij, met mijn dyslexie, valt dit op. Maar verder zeker een leuke box en de producten zijn ideaal om mee te nemen op vakantie. Er gaan er dan ook zeker een paar van mee voor de aankomende drie dagen dat ik in de Ardennen ben.

Wat vind jij van de box deze maand? En heb je zelf ook de Vipbox of een andere box?

 

5 gedachten over “Unboxing Vipbox juli 2014”

Geef een reactie

