8 thoughts on “Wenkbrauwen epileren en bijtekenen.”

  1. Ik heb je video net maar even op Youtube gekeken want hij is hier geloof ik niet helemaal goed ingesloten in het artikel! Leuke video! Ik ben zelf echt iemand die haar wenkbrauwen nauwelijks epileert haha!

    1. Er was inderdaad iets geks mee aan de hand. WordPress heeft het e.e.a. verandert en daardoor zijn video’s wat lastiger in te sluiten, maar nu is het gelukt:) Gelukkig is hij ook op Youtube te bekijken. Wat fijn dat je nauwelijks je wenkbrauwen hoeft te epileren! Ik in principe ook niet, maar ik houd wel van wat smallere wenkbrauwen.

Geef een reactie

