Beauty UK blush & brush.

front

Perzik, een heerlijke vrucht om te eten, maar ook een prachtige kleur op de wangen. Een mooi perzik blushje evenaart het ideale bloos gevoel op je wangen. In mijn laatste Vipbox ontving ik dan ook deze perzikkleurige blush van het merk Beauty UK. Een merk waar ik bekend mee ben geworden dankzij de Vipbox. Beauty UK is een budget vriendelijk merk afkomstig uit, hoe kan het ook anders, de UK.

1

De verpakking van de blush ziet er vrij goedkoop uit. Het is een plastic verpakking. Ik vind het leuk dat er een doorzichtig stuk plastic tussen zit, waardoor je de kleur van de blush kunt zien. Ondanks dat het een merk is dat uit de UK komt, is het in Nederland online goed verkrijgbaar bij Alice & Jo, maar ook bij themakeupspot.nl. De blush is lekker betaalbaar, de adviesprijs is €4,95. De kleur die in mijn box zat is de kleur 04 Rustic Peach.

2

3

De blush bevat ook een brush applicator. Deze applicator zie je vaak bij een blush toegevoegd. Persoonlijk vind ik ze niet heel fijn en meestal vrij hard, dat is bij deze ook helaas het geval. De applicator is zo hard dat hij de blush kapot maakt, waardoor er heel veel poeder ontstaat.

4

De blush bevat helaas talc en parabenen voor diegene die daar allergisch voor zijn of er niet goed tegen kunnen.

5

De blush heeft een prachtige perzik kleur met een gouden shimmer erin. Direct deed deze blush mij wat aan Rose Gold van Sleek denken. Het enige verschil is dat Rose Gold veel meer gouden shimmers bevat en Rustic Peach bevat meer kleur. Ook heeft Rose Gold een duidelijke roze ondertoon en Rustic Peach heeft een duidelijke koraalkleurige ondertoon.

6

Leuk om te zien is dat er in de blush een tekst verwerkt zit, make your statement. Dat moet met deze blush wel leuken, want wat is hij gepigmenteerd zeg! Kijk maar naar de volgende swatch.

7

Er komt echt een enorme hoeveelheid kleur af. Van de shimmer zie je helaas niet veel meer terug in de swatch. Gelukkig zie je er op het gezicht nog wel wat van terug. Tijd om hem aan te brengen op mijn wangen voor een mooi blosje.

8

Ik ben vergeten een foto te maken van voor en dus zonder blush, maar op deze foto zie je links wel de blush aangebracht en rechts nog niet. De blush is enorm gepigmenteerd en dus is het lastig hem subtiel aan te brengen. Uitblenden is dan ook echt een must wanneer je geen clownesk uiterlijk wilt.

9

En aangebracht op beide wangen. De blush geeft echt het ideale poppengevoel. Ik heb de blush bewust wat harder aangezet (niet dat dat hoefde, want dat gebeurde al automatisch) om het effect goed over te laten komen. Maar zoals je ziet is de blush wel echt heel goed gepigmenteerd. Waar ik soms moeite heb om een blush vast te leggen omdat hij zo minimaal gepigmenteerd is, heb ik daar bij deze blush totaal geen last van. Deze blush is eerder te gepigmenteerd.

10

En hieronder nog wat foto’s van verder af. Je ziet dan gelukkig dat de blush wat minder opvalt en wat “natuurlijker” lijkt.

11 12

Ik vind de kleur en blush echt prachtig! Hij is zeker niet te vergelijken met Rose Gold van Sleek, maar de kleur die deze blush afgeeft en de mooie subtiele glans vind ik erg mooi. Door de subtiele gouden shimmer die de blush bevat geeft de blush een licht highlightend effect. De kleur vind ik echt ideaal voor de zomer, een warme kleur met een warme shimmer. Het geeft mij het ideale zomerse gevoel, alsof ik de warmte van de zon al op mijn wangen voel. Met deze blush heb ik zeker een nieuwe favoriet ontdekt!

De Beauty UK Blush & Brush kost rond de €3.75 en is te koop online bij The makeup spot en andere kleur zijn ook te koop bij Alice & Jo (helaas niet deze kleur).

Wat vind jij van deze blush? En ben jij al bekend met het merk Beauty UK?

7 gedachten over “Beauty UK blush & brush.”

Geef een reactie

