Life by Sarah9 #Seks.

Hey! Vandaag in een nieuwe Life by Sarah ga ik het over seks hebben. Een privé onderwerp waar nog behoorlijk wat taboe over heerst. Ik probeer er niet te diep en te persoonlijk op in te gaan, want het blijft natuurlijk een privé onderwerp, maar ik wil wel de jongeren, maar ook oudere kijkers meegeven wat ik persoonlijk belangrijk vind op dit gebied. Ik vind dat dat toch wel bespreekbaar moet zijn. Ook denk ik dat het belangrijk is om dit bespreekbaar te maken, omdat er veel onzekerheid heerst over seksualiteit en over je grenzen aan geven tijdens seks. Ik vertel mijn ervaringen maar ook wat ik belangrijk vind in een seksuele relatie. Kijk mee naar een nieuwe aflevering van Life by Sarah!

Een gedachte over “Life by Sarah9 #Seks.”

  1. Wat knap dat je dit onderwerp op zo’n natuurlijke en prettige manier bespreekbaar maakt. Geweldig trouwens, dat boekje: “seks enzo”. Die kreeg ik ook op die leeftijd ongeveer. 🙂

Geef een reactie

