Nails of the Day; Revlon Minted.

1

Laatst kocht ik een prachtig mintgroen nagellakje van Revlon bij de Big Bazar. Ik ben echt gek op pastelkleuren met name in de lengte en zomer. Mintgroen is denk ik ook wel mijn favoriete pastelkleur. Een mix tussen groen en turquoise blauw, prachtig! Ik had nog geen nagellak van Revlon en vond de kleur zo mooi dat ik hem besloot mee te nemen. Lees verder voor de review en meer foto’s.

2

De nagellak bevind zicht in een simpel driehoekig flesje. Normaal ben ik iemand die van rustige en strakke verpakkingen houd, maar dit vind ik dan weer net iets te rustig en kaal. Er staat vrijwel niets op het flesje alleen dat het nagellak is en hoeveel erin zit en op de dop staat de kleur vermeld. Het had wat leuker versiert kunnen worden, maar ik vind de dop daarentegen wel mooi. De gouden rand met de strakke zwarte letters vind ik een pluspunt. De nagellak heeft een klein dun kwastje, iets wat je prettig moet vinden, persoonlijk vind ik wat dikkere kwastjes prettiger.

3

De kleur die ik meenam is 85 minted. Aan de kleurnaam kun je al precies zien wat voor kleur erin zit. Ideaal voor wanneer de nagellak tussen je stash staat en je van bovenaf de kleur niet kunt zien, je weet dan aan de naam welke kleur erin zit, handig gedaan!

4

De kleur alleen vind ik mooi, maar ook wat kaal, ik heb dus gekozen voor iets meer. Ik pakte mijn nail art stickers erbij die al heel lang in de kast liggen en ik besloot voor wit gouden roosjes te gaan. Ik plakte op de duim, middel en ring vinger een sticker om het wat te versieren.

5

De nagellak dekt helaas wel pas in drie laagjes, dan zie je de witte nagel gedeeltes er niet meer doorheen. Wat ik ook een minpuntje vond is dat de nagellak snel deukjes vertoont. Hij droogt redelijk snel waardoor je denkt dat je weer je handen kunt gebruiken, maar dan alsnog heb je er heel snel een deuk of schaaf in wanneer je ook maar iets kleins raakt.

6 7

Hmm, ik weet het niet goed met deze nagellak. Ik vind hem hartstikke leuk en mooi staan met de nail art stickers, die fleuren het een beetje op. Maar verder vind ik de kleur niet mooi dekken en heb je er binnen no time schaaf en deukjes in. De nagellak blijft overigens redelijk zitten, na drie tot vier dagen gaat hij goed chippen en is hij aan vervanging toe. Dit overigens wel met een topcoat eroverheen! Ik vind de kleur erg mooi en heerlijk zomers, maar ik vind het zo vervelend wanneer een nagellak al zo snel deukjes vertoont. Ik denk dat deze nagellak geschikt is voor wanneer je wat meer geduld hebt dan mij. Het duurt dus wat langer voordat de nagellak echt goed droog is, maar dan heb je er ook een mooie kleur voor terug!

De Revlon Minted nagellak is te koop voor €2,99 bij de Big Bazar. 

Wat vinden jullie van de nagellak?

12 gedachten over “Nails of the Day; Revlon Minted.”

Geef een reactie

