Outfit of the day; Day @ the zoo.

Afbeelding

De verveling was toegeslagen en mijn vriend en ik wilde samen iets doen, maar wat? Het was redelijk mooi weer en dus stelde ik voor om naar de dierentuin in Rhenen te gaan, immers maar een half uurtje rijden van ons. Dat vonden we beide een goed idee en dus op naar de dierentuin! Ik stemde mijn legging af op de dierentuin en matchte daar een lange long sleeve en een spijkerjasje mee. Klik verder voor alle outfit informatie en meer foto’s.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Outfit information:

| Legging – Primark | Longsleeve lang met kant – Action | Spijkerjasje – H&M | Tas – Primark | Schoenen – Primark | Statement necklace – Primark |

Het was een zeer geslaagde dag. En wat was het al lang geleden dat ik daar was geweest. Als laatst als kind zijnde met mijn ouders en toen was het voor mijn gevoel niet groot. Ik heb het idee, en volgens mij is dat ook zo, dat het nu groter is. Er waren veel mooie dieren te bezichtingen en ook veel verschillende dieren. Van amfibieën tot zeedieren tot landdieren. Ik ben echt dol op dieren en heb ook heel veel foto’s gemaakt. Die komen nog in een apart artikel online. Het was een prachtige dag en warmer als verwacht. Toen we weggingen leek het te gaan regen en toen we daar waren klaarde het op en scheen de zon de hele dag, typisch Nederland. Toen baalde ik ineens dat ik een spijkerjasje had aangedaan, aangezien dat toch aardig warm was. En met name omdat je ook wat binnen gedeeltes had waar de temperatuur ook goed opgestookt werd. Ik vind de legging van de Primark super tof, maar hij is wel moeilijk te combineren, omdat het een aardig druk exemplaar is. Ik heb hem daarom ook maar gecombineerd met effen kledingstukken om het niet drukker te maken.

Wat vind jij van de outfit? En ben jij weleens in het Ouwehands dierenpark in Rhenen geweest?

4 gedachten over “Outfit of the day; Day @ the zoo.”

Geef een reactie

