Life by Sarah 8 #Relaties.

Vandaag vertel ik je in Life by Sarah over mijn relaties die ik gehad heb. Ik ben er aardig open over, al zeg ik het zelf. Al doende leert men gelukkig en hoe ouder je wordt hoe meer je ook jezelf leert kennen en wat jij prettig vind, onder andere in een relatie. Kijk je weer mee naar een nieuwe Life by Sarah?

4 gedachten over “Life by Sarah 8 #Relaties.”

  1. Leuke video! Ik heb ook een relatie, zoals je denk ik al wel weet, waar ik erg gelukkig mee ben 🙂 Ik ben van mezelf best wel een sjansbal en dus nooit aandachtstekort, maar mijn vriend was de enige die niet meteen op mij afsprong haha en daardoor wist ik niet of ik hem wel zou kunnen krijgen, waardoor ik hem alleen maar steeds leuker begon te vinden aangezien ik niet van opdringerige jongens houdt. Nadat we elkaar een paar keer hadden gezien in dezelfde kroeg, wisselden we onze nummers uit en ik weet nog goed dat ik echt dacht dat hij mijn vriendin leuk vond en via mij met haar in contact wou blijven haha. Achteraf gezien vond hij mij gewoon al de hele tijd leuk, maar wachtte hij gewoon op een moment dat er geen andere jongens bij stonden en vond hij het zielig voor mijn vriendin dat ze anders niemand had om mee te praten. Dit jaar hebben we alweer twee jaar (in oktober) een relatie, zo snel gaat dat en daarnaast wonen we al meer dan een jaar samen!
    Ik denk dat wat ons zo verliefd laat blijven op elkaar toch echt is dat we elkaar proberen blijven te verrassen af en toe (ook al is het maar met een rol Oreo’s) en dat we elkaar ook vrij laten om te doen wat we willen. In mijn vorige relatie mocht ik nauwelijks met mijn vriendinnen afspreken en nu mag ik gewoon alles doen wat ik wil, wat ik superfijn vind! In ruil daarvoor geef ik mijn vriend ook vrijheid en vertrouwen en dat werkt geweldig! Daarnaast zeg ik het nu ook gewoon als ik ergens meezit (bij mijn ex durfde ik dat niet, die werd heel snel boos en daardoor werd ik dan weer boos), ook al denk ik dan van: hmm, misschien vindt hij me wel een aansteller. Boos worden doet mijn vriend nooit, hij is echt een heerlijk rustig iemand die nooit zit te stressen en daardoor word ik als stresskipje ook iets rustiger 🙂

    1. Wat een leuk reactie! En wat lief hoe jij en je vriend elkaar hebben leren kennen! Haha elkaar verassen met een rol oreo’s, die moet ik onthouden! Elkaar vrij laten is zo enorm belangrijk, je gaat elkaar daardoor alleen maar meer accepteren en leuk vinden. Wat fijn dat jou vriend verschilt van jou en daarom je kan helpen. Vaak heb je ook juist iets van iemand nodig wat je zelf niet hebt in situaties dat je het wel zou willen hebben. Erg leuk om te lezen! 🙂

Geef een reactie

