W7 Spray Tan Tights in a Tin Deep Glow.

Afbeelding

Wit witter witst, mijn benen zijn altijd zo wit dat ik me er diep voor schaam om in een korte broek rond te lopen. Het duurt vaak ook zo enorm lang, voor mijn gevoel, voordat mijn benen eindelijk eens een beetje bruin zijn. En wanneer ze dan bruin worden, zijn ze eerst rood en pas bruin wanneer de herfst begint. Zucht, nee van mijn benen moet ik het niet hebben! Een ideale oplossing daarvoor zou een spray tan kunnen zijn, eentje die je benen een mooie warme natuurlijk bruine kleur geeft. Kijk mee of deze van W7 dat doet!

Afbeelding

Ik kocht de fles bij de Big Bazar. Er waren twee kleuren, deep glow en tan glow te koop. Ik koos voor deep glow, ik zag namelijk nauwelijks verschil en ook de verkoopsters wisten niet het verschil. De flessen verschillen namelijk minimaal in kleur met elkaar.

Afbeelding

Dan mijn benen. Dit zijn ze dan, zo bleek als melkflessen. Hier en daar een beetje bruin van de zon die ze dit jaar al hebben gezien. Ik ben namelijk zo vroeg mogelijk begonnen met het dragen van korte broeken. Echter kunnen ze echt wel een kleurtje gebruiken en hoopte ik dat deze spray tan moeder natuur wat ging helpen.

Afbeelding

Ai!!! Dat was helaas niet het geval. Ik voelde met net een personage uit Geordie Shore! Mijn hemel ik schrok er van, dit ziet er alles behalve natuurlijk uit! Alsof ik de oranjezucht op mijn benen heb. Het product breng je aan door de fles te schudden, het vervolgens in je handen te sprayen en het aan te brengen op de benen. De spray droogt enorm snel en is dan niet meer uit te wrijven. Wanneer je dan gaat wrijven, wrijf je het er weer af. Ook dekt de spray totaal niet egaal, de ene plek bevat veel meer product dan de andere.

Afbeelding

En zo ziet de kleur er van dichtbij uit. Wanneer je al aardig bruin bent zou het misschien nog kunnen, maar voor mij is deze stap veel te groot, het is een verschil in uiterste. Je kunt ook goed op deze foto zien dat hij vlekt. Het lijkt of ik beenhaar heb, maar dat zijn de “stukjes” die ervan af komen wanneer je het nog wilt uitwrijven. Ik had mijn benen namelijk speciaal ervoor geschoren. Toen ik de kleur zag ben ik in no time naar de badkamer gerend om het eraf te boenen, gelukkig ging dit super makkelijk, alles ging eraf met water en een beetje zeep. Pfoe, gelukkig zo wilde ik namelijk niet de zomer door.

Nee, ik ben niet echt enthousiast over deze spray, buiten dat de kleur te donker en oranje is, dekt hij niet goed en trekt hij niet in de huid, waardoor je het er zo weer afwast. Hij is niet duur, maar toch vind ik het geen aanrader, zelfs niet voor de €2,49 die hij kost.

De W7 Spray Tan Tights in a Tin Deep Glow kost €2,49 en is o.a. te koop bij de Big Bazar. 

Gebruik jij weleens een spray tan? Zo ja van welke merk?

 

 

17 thoughts on “W7 Spray Tan Tights in a Tin Deep Glow.”

  1. Oh, nee wat een miskoop! Ik kan je trouwens de Dove Summorglow bodylotion aanraden, deze is perfect voor lichte huidjes en hij geeft een natuurlijke bruine kleur! Geen oranje dus haha!

  2. Oei dit is niet zo geweldig nee! De Dove summerglow is misschien inderdaad een betere optie. Het is gewoon een bodylotion en na een tijdje zie je dat je een klein tintje krijgt! Dan is het ook niet zo bam opeens!

  3. Ik ben juist heel blij met dit product. De kleur die jij gebruikt hebt is de donkerste van de 4 kleuren die verkrijgbaar zijn, dit zal gewoon te zwaar zijn geweest voor jou huidskleur. Ik gebruik de medium glow en krijg een heel natuurlijk resultaat. Na dat ik het product op met benen en armen heb gedaan, smeer ik me na 10 minuten nog in met een beetje body lotion en daar word het nog egaler van.

Geef een reactie

