Max & More CC Cream in Fair.

Afbeelding

Vandaag review ik een nieuwe CC cream waar ik erg tevreden over ben. De make-up van Max & More is vernieuwd en er zijn nieuwe en vernieuwde artikelen in het schap van de Action komen te liggen. Deze CC cream is een nieuw product. Max & More slaat hiermee de BB cream over, maar komt direct met een goede CC cream op de markt. Kijk daar houd ik van! Ik ben zeer te spreken over deze CC cream, wil je weten waarom, lees dan de volledige review!

Afbeelding

Afbeelding

Als eerst vind ik het erg prettig dat de CC cream goed verpakt is en dat je hem dus niet eerst kunt swatchen. Ergens vervelend, zo weet je niet goed welke kleur je moet nemen, maar bovenal wel hygiënisch en dat vind ik het belangrijkst! Door het transparante gedeelte zie je welke kleur erin zit, dit staat overigens ook op de verpakking, maar door het transparante gedeelte kun je kijken of de kleur met je huid matcht. Ik zelf heb een lichte huidskleur en dus ben ik gegaan voor de lichtste kleur; fair. Helaas is de CC cream er maar in 3 kleuren en dus niet geschikt voor de wat donkerdere huid. De kleuren zijn namelijk vrij licht.

Afbeelding

Max & More doet het naar mijn mening direct goed, ik vind de verpakking een strakke uitstraling hebben. Eentje die opvalt maar toch rustig oogt. Strakke witte letters, die mooi afsteken van de mat zwarte achtergrond. De CC cream bevat spf 15 en vitamine E & A, wat ik persoonlijk erg prettig vind.

Afbeelding

Afbeelding

De ingrediënten helaas bevat de CC cream parabenen.

Afbeelding

Tijd om eerst op mijn hand te testen. De kleur is erg licht, lichter als mijn hand.

Afbeelding

Maar eenmaal uitgesmeerd over mijn hand zie je er niets meer van en matcht hij heel mooi met mijn huidskleur. Nu de ideale test, op het gezicht!

Afbeelding

Mijn gezicht momenteel. Mooi rustig en egaal, ik ben erg blij met hoe mijn gezicht er momenteel uit ziet. Het gaat erg goed, wat waarschijnlijk ook door de zomer komt. Mijn huid reageert altijd heel sterk op kou. Wel heb ik een ideale huid voor CC cream, omdat ik vaak veel last heb van roodheden in mijn gezicht. Rode wangen, een beetje rood bij de neus en iets op het voorhoofd. Ik heb een vrij warme ondertoon in mijn gezicht.

.Afbeelding

En zo ziet mijn gezicht eruit met CC cream. Ik heb het gezicht hier niet afgepoederd. De kleur Fair past perfect bij mijn huid. Al moet ik wel een tintje donkerder nemen wanneer ik bruiner wordt, want dan is hij toch echt te licht. Nu gaat het nog net. De CC cream werkt perfect tegen roodheden. Mijn gezicht neutraliseert er heel mooi door. Ook lichte sproetjes en andere plekjes zijn een stuk minder zichtbaar. De CC cream heeft een lichte tot gemiddelde dekking.

Afbeelding

De CC cream blend goed in de huid. Je ziet het er niet op liggen, iets wat ik altijd erg belangrijk vindt. Het is wel een CC cream die je moet afpoederen, hij doet niets tegen een glimmende huid en matteert de huid ook niet.

Afbeelding

Ook de brug van mijn neus ziet er erg goed uit. Normaal hoopt foundation of en ander product zich daar op bij mij, maar dat is bij deze CC cream totaal niet het geval. Ook zie ik geen vlekken in mijn gezicht en is de CC cream ook niet vettig of plakkerig.

Ik vind het echt een top product, ik ben enorm onder de indruk! De CC cream is heerlijk luchtig, ideaal voor het warmere weer wat eraan komt. Ook verzorgt de CC cream de huid met Vitamine A & E. Hij dekt goed en laat geen vlekken achter, super! En dan natuurlijk ook de prijs! Deze CC cream is te koop voor een super prijs namelijk €1,39! Absoluut geen geld voor een goede CC cream als deze!

De Max & More CC cream is te koop voor €1,39 bij de Action. 

Wat vind jij van deze CC cream? Heb jij hem al?

12 thoughts on “Max & More CC Cream in Fair.”

  1. Deze klinkt wel erg goed! Voor mij zou hij te donker zijn, maar wel erg tof van Max & More dat ze gewoon met een superbudgetproof CC Cream komen die ook nog eens goed is! 🙂

  2. Fijne review. Klinkt goed en het resultaat is erg mooi. Toch vind ik het altijd een beetje eng om dit soort producten te gebruiken omdat ze zo goedkoop zijn. Ik ben dan bang dat mijn huid er niet goed op zal reageren 😦 maar misschien toch maar eens wel proberen!

  3. Het is inderdaad een fijne! Ik had trouwens niet eens door dat ik de medium variant mee had genomen. Ik had überhaupt niet door dat er meerdere tinten verkrijgbaar waren haha. Blijkt maar weer dat ik dat soort producten bijna nooit koop!

    1. Owh, dat is balen! In zoveel producten zit nog parfum:( Hij is wel heel prettig, maar als je niet tegen parfum kan, zou ik het niet doen, daar wordt je huid niet mooier op. Welke foundation, BB of CC cream gebruik jij vaak?

Geef een reactie

