Opgemaakt mei juni 2014

Hey!! Ik heb weer een aantal make-up en verzorgingsproducten opgemaakt in de maand mei en juni. Benieuwd wat ik heb opgemaakt, in de video laat ik het je zien! Veel kijkplezier!

Ik zou het erg leuk vinden wanneer je je abonneert op mijn YouTube kanaal, het is gratis en je ontvangt altijd als eerste mijn nieuwste filmpjes (meestal een dag eerder dan op mijn blog). Abonneren kun je door op deze link te klikken: https://www.youtube.com/user/Shoppingsarah?sub_confirmation=1

4 thoughts on “Opgemaakt mei juni 2014”

  1. Leuke video! Je hebt echt veel opgemaakt! Ik herken het wel een beetje dat je de maskertjes van Lush bent vergeten, dat had ik namelijk ook toen ik ze had, omdat ik meestal niet in de koelkast kijk voor maskertjes haha!

Geef een reactie

