2 gedachten over “Life by Sarah #Ergernissen.”

  1. Haha, de afwas en wanneer iemand aan de telefoon met iemand anders gaat praten zijn zulke herkenbare situaties. Wanneer ik moe ben loop ik ook overal tegenaan. Daar kan ik ook zo kwaad om worden op een gegeven moment. Aaargh.
    Ik kan me ergeren aan mensen die geen hallo kunnen zeggen tegen de buschauffeur. Dat vind ik zo asociaal. Bah.

  2. Haha leuke video! Ik kan me in het ov vooral ergeren aan mensen die als het druk is asociaal aan de kant van het gangpad gaan zitten zodat je dus niet bij de vrije plek aan de binnenkant kan haha! Verder erger ik me vooral snel aan mijn onhandigheid, zeker als ik moe ben of net eten heb gemaakt als ik trek heb en ik dan mijn bord laat vallen ofzo haha!

Geef een reactie

