Nieuw: Max & More EXtreme Intense Black Volume Mascara.

Image

Ongeveer een week gelden liepen ik in de Action en snuffelde ik wat rond bij de make-up schappen. En wat zag ik! Action eigen merk make-up, Max & More (voorheen MAX) heeft weer nieuwe make-up. Een CC cream in 3 tinten, wenkbrauwpotloden in verschillende kleuren, nieuwe nagellak en een mooie nieuwe mascara! Na de CC cream viel mijn oog direct op de mascara. Het borsteltje sprak me direct aan en ik was heel benieuwd. Voor €0,99 kon ik hem dan ook niet laten liggen begrijp je wel! Lees verder voor de review.

Image

Wat ik ontzettend prettig vind is dat het borsteltje nog niet in de huls zit. Zo kun je goed het borsteltje zien en kun je hem ook nog een tijdje zo bewaren. De huls doet me heel erg denken aan de Rimmel scandal eyes mascara, ze zijn echt bijna hetzelfde! Het design vind ik er dan ook mooi uit zien. Basic en strak, daar houd ik wel van. Ik houd niet zo van oranje, dat vind ik gewoon geen mooie kleur en al helemaal niet in combinatie met zwart, dus dat is voor mij persoonlijk het enige minpuntje. Maar goed, dat is maar een klein detail natuurlijk!

Image

De mascara moet de wimpers dus verlengen, liften, separeren en voorzien van volume. Dat is nogal wat ik was dan ook erg benieuwd of de mascara dit ging waarmaken. Mijn verwachtingen waren dan ook laag, een product voor nog geen euro wat dit allemaal moet waarmaken?? Ik weet het niet hoor. Anderzijds weet Action mij wel vaker te verassen met hun make-up!

Image

De ingrediënten. Parabenen alert, voor diegene die daar niet tegen kunnen!

Image

Zo ziet het borsteltje eruit. Het deed me een beetje denken aan de Maybeline Big Eyes mascara. Die mascara heeft een groot borsteltje aan de ene kant, voor de bovenste wimpers en een klein borsteltjes aan de andere kant voor de onderste wimpers. Dit lijkt erop, alleen is dit een 2 in 1 product. Dit borsteltje heeft aan de ene kant lange haartjes en aan de andere kant korte.

Image

Het borsteltje is echt enorm flexibel! Je kunt hem zo heen en weer buigen. Iets wat ik vaak wel prettig vind, maar het moet ook niet tè flexibel zijn, dan rolt het borsteltje te makkelijk door mijn wimpers en zit er weinig product op mijn wimpers.

Image

De haartjes zijn van siliconen gemaakt en ook enorm flexibel!

Image

Zo ziet het borsteltje eruit met product. Op het eerste gezicht goed, geen grote dosis mascara die eraan blijft hangen. De mascara lijkt netjes over het borsteltje verdeelt! Tijd om het op de ogen te testen.

Image

 

Links zie je voor en rechts na. De mascara separeert en verlengt de wimpers wel degelijk. Maar volume? Dat zie ik er dan weer niet in terug. Maar hé je kunt niet alles hebben! Het mooiste vind ik dat de mascara mijn wimpers zo mooi separeert, hierdoor krijg ik een mooie open en brede oogblik. Heel veel lengte bied deze mascara ook niet. Het kleurt de wimpers die je hebt zwart en that’s it. Ik heb aan het einde van mijn wimperhaartjes een beetje blonde haartjes, die worden nu dus zwart gemaakt waardoor je iets meer lengte ziet. Ook zou de mascara de wimpers moeten liften, dit is ook iets wat ik niet terug zie. Ik heb mijn wimpers bewust niet gekruld om te kijken wat de mascara doet, maar het lift mijn wimpers niet echt. Mijn wimpers staan nog in dezelfde stand als ze zonder mascara stonden.

Verwacht dus geen wonderen van deze mascara, het is een hele basic mascara die je wimpers zwart kleurt, wat lengte geeft en ze wel mooi separeert. Voor een euro is er dan ook niets mis met deze mascara en is het een prima koopje, maar anderzijds kun je misschien beter €1,50 bijleggen en een goede mascara van Essence kopen, die wat meer voor je wimpers doet.

De Max & More EXtreme Intense Black Volume Mascara kost €0,99 en is te koop bij de Action. 

Vanmiddag (om 15:00) komt er ook een review online van het nieuwe wenkbrauwpotlood! 

Wat vind jij van deze mascara? Zou jij hem voor een euro aanschaffen?

7 thoughts on “Nieuw: Max & More EXtreme Intense Black Volume Mascara.”

  1. Toevallig gisteren meegenomen bij de action! Ik hou van rubberen borsteltjes dus was hier nieuwsgierig naar. Mij benieuwen hoe hij mij bevalt! En ach….een euro…;-) Ik gebruik geen wenkbrauwen producten maar ben wel nieuwsgierig naar je review. 😉 Fijne zondag. Xx

Geef een reactie

