Life by Sarah #Happiness.

Vandaag in de nieuwe aflevering Life by Sarah momenten en situaties waar ik blij en gelukkig van wordt. Ook geef ik je een paar tips op het gebied van geluk en wat helpt om je gelukkig en blij te voelen. Veel kijkplezier en vergeet niet te reageren wat jou nou gelukkig en blij maakt!

Waar wordt jij nu echt gelukkig en blij van??

5 gedachten over “Life by Sarah #Happiness.”

  1. Leuke video! Goed ook om stil te staan bij de dingen waar je gelukkig van wordt! Ik denk dat dat altijd heel belangrijk is om te weten, zeker omdat stress tegenwoordig toch wel heel veel voorkomt. Zelf vind ik sommige van jouw geluksmomentjes wel heel herkenbaar; als mijn vriend thuiskomt ben ik ook altijd superblij, van bloggen ook en van muziek en dansen word ik ook altijd heel gelukkig. Wat ik trouwens laatst las en wel heel leuk vind, is dat je als je lacht blijkbaar vanzelf gelukkiger wordt omdat je hersens het verschil tussen nep en echt lachen niet snappen.

    1. Dat klopt ja! Ik had het ook ergens gehoord/gelezen, ik betrap me daar de laatste tijd ook op, dat ik veel naar mensen lach om die reden. Wanneer mensen je zien lachen, werkt dat ook weer bij hun door. Die tip was ik helemaal vergeten mee te nemen in de video thanx!

Geef een reactie

